Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:10:32 GMT

نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه در چهارمحال‌وبختیاری برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۹۰۳

نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه در چهارمحال‌وبختیاری برپا شد

اسماعیل رمضانی گفت: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل رمضانی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.
رمضانی تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهند کرد.
وی یادآور شد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.
هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با 30 سال سابقه فعالیت در رشته پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) نیز گفت: در این غرفه افزون‌بر 40 اثر از انواع تولیدات پاپیه‌ماشه به‌نمایش درآمده است.
بیژن احمدی اضافه کرد: بازار فروش محصولات پاپیه‌ماشه (نگارگری سنتی) بیشتر در داخل کشور است و فروش تولیدات این هنرصنعت در سایر کشورها به بازاریابی نیاز دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری نگارگری سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ به شرح زیر است: اردل: ۲۵/۵ ایلبگی: ۶/۱ بازفت: ۱۵/۵ بروجن: ۳/۷ بلداجی: ۵/۵ بن: ۷ دوآب صمصامی: ۱۶/۶ سامان: ۱۰/۷ سورشجان: ۱۰/۱ شلمزار: ۱۱/۳ شهرکرد: ۹/۷ فارسان: ۹/۹ فرخ شهر: ۹/۴ کوهرنگ: ۱۷/۶ لردگان: ۱۷/۱ لیرابی: ۲۱/۲ مال خلیفه: ۸/۱ کد خبر 750205

دیگر خبرها

  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات