Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان یادواره زنده یاد حاج ابراهیم رموک در بندرعباس با مشخص شدن نفرات برتر به اتمام رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان روز گذشته در بندرعباس برگزار شد. در این دور از رقابت‌های تنیس روی میز استان در روز جمعه شانزدهم اردیبهشت‌‌ماه با حضور 62 بازیکن از شهرهای بندرعباس، میناب، خمیر، قشم، هشت‌بندی، بستک، پارسیان و رودان در مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر بندرعباس برگزار و بازیکنان در 16 گروه بر اساس قرعه و بعد از انجام 87 بازی در مرحله مقدماتی به دور نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور نهایی 32 بازیکن برتر نیز، به قید قرعه و یک دور به صورت تک‌ حذفی و در ادامه به صورت دو حذفی با انجام 46 بازی و تقریبا 12 ساعت رقابت و در نهایت پوریا پیمانه از بندرعباس مقام اول، علی کبیریان از بندرعباس مقام دوم و رضا رنگرز از بندرخمیر مقام سوم را کسب کرد. 

چرا لیگ برتر تنیس روی میز بدون تماشاگر است؟آغاز مرحله نهایی لیگ برتر تنیس روی میز با پیروزی مدعیانصعود نماینده تنیس روی میز ایران به جمع 8 بازیکن برتر رقابت‌های کانتندر اتریش

انتهای پیام/ 864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24

دوری لسترسیتی از لیگ برتر چندان طولانی نشد.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 چمپیونشیپ، قهرمانی لسترسیتی در این رقابت ها مسجل شد. روباه ها هفته گذشته بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند.

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

لسترسیتی فقط یک فصل از لیگ برتر دور ماند و آنها با قهرمانی در چمپیونشیپ به بالاترین سطح فوتبال انگلستان برمی گردند. لسترسیتی امشب در جریان دیداری از هفته 45 چمپیونشیپ در زمین پرستون به برتری 3-0 رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان لیدزیونایتد و ایپسویچ تاون خواهد بود. در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها، ایپسویچ تاون با یک بازی کمتر نسبت به لیدزیونایتد از شانس بسیار خوبی برای نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد