Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه روز شنبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که سه ساعت به طول انجامید، به برنامه‌ریزی‌ برای بهبود معیشت مردم اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور بامداد یکشنبه در توئیتی نوشت: در تداوم تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها برای بهبود معیشت مردم، امروز جلسه ۳ ساعته شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تا حوالی مغرب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت ۲۲ امشب هم پاستور میزبان رؤسای اتحادیه و اصناف است تا هماهنگی‌های لازم برای مشارکت آنها در اجرای طرح بزرگ عادلانه سازی یارانه‌ها نهایی شود.

​انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی یارانه برنا مردم بهبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نخستین جلسه استاندار لرستان با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی لرستان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

در این جلسه ابوطالب شفقت ضمن بیان انتظارات خود از دستگاه‌های اقتصادی استان بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، مشارکت فعالان اقتصادی و نخبگان، تاکید کرد.

در ادامه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صمت، جهاد کشاورزی مسکن و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود را بیان کردند و استاندار لرستان دستورات لازم را برای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حوزه اقتصادی صادر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899106

دیگر خبرها

  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی