Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندرانی‌ها بیش از ۳ سال است منتظر میزبانی از مهمترین رویداد گردشگری این استان در سه دهه اخیر هستند، ساری مهر ماه سال ۱۳۹۸ با تصویب هیئت وزیران گردشگری کشور‌های عضو اکو در تاجیکستان به عنوان پایتخت گردشگری این سازمان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد

پارک ملل ساری با بیش از ۳۵ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور یکی از فضا‌هایی است که با دارا بودن امکانات مناسب گردشگری و تفریحی مانند دریاچه مصنوعی، فضای سبز بی نظیر، پیست دوچرخه سواری، حوضچه‌های ماهیگیری، پل کابلی معلق، خانه‌های سنتی، وسایل ورزشی، جت اسکی و قایق، آلاچیق، پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو در لیست محبوب‌ترین مناطق دیدنی و توریستی شهر ساری قرار دارد و یکی از مقاصد مهمانان در رویداد ساری ۲۰۲۲ خواهد بود اما تصاویر نشان می‌دهد در حالیکه فقط دو روز تا آغاز این رویداد بین المللی مانده است حال و روز این پارک برای میزبانی چندان مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افتتاحیه رویداد ساری ۲۰۲۲ قرار است ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور سفرای ۱۰ کشور عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و هنرمندان ۱۱ استان برگزار شود و حداقل و توقع مردم فراهم کردن مقدمات ابتدایی برای برگزاری این رویداد مهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوستان ملل ساری 2022 گردشگری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری