Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@05:42:19 GMT

کشف موتور ولوو قاچاق در میناب

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۰۱۷۴

کشف موتور ولوو قاچاق در میناب

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه موتور ولوو قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان میناب خبرداد.

 

سرهنگ "مهرداد مشوق" در تشريح جزئیات اين خبر بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید چغازردی حین کنترل خودروهای عبوری در محور "میناب –بندر عباس" به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی این کامیونت ایسوزو را متوقف کرده و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتور ولوو فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه یک دستگاه کامیونت ایسوزو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ "مشوق" در پایان پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی جامعه دانست و به شهروندان توصیه کرد تا در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همراه باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشفیات نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند