Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس - گروه آموزش و پرورش: از ۱۴ فروردین که مدارس حضوری شده است با سختی سرویس بچه‌ها را با دیگر والدین هماهنگ کرده بودند؛ چرا که سر هزینه سرویس با راننده‌ها به تفاهم نمی‌رسیدند. اما بالاخره با پادر میانی مدیر مدرسه، سرویس ایابرو ذهاب دانش‌آموزان برقرار شد.

اما روایت امروز، روایت دیگری است. صبح مثل همیشه فرزندش را به سرویس مدرسه سپرد و با همسرش راهی محل کارهایشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ساعت ۸ بود که از مدرسه تماس گرفتند که بیایید فرزندتان را ببرید چرا که مدرسه تعطیل است!

این موضوع روایت امروز خیلی از والدین بچه‌های تهرانی بود؛ وقتی فرزندشان را به مدرسه سپردند اما عنوان شد که مدرسه تعطیل است آن هم به خاطر آلودگی هوا!

*استانداری تهران: دبستان‌ها امروز تعطیل است

عابد ملکی معاون عمرانی استانداری تهران توضیحی درباره دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس نداده است و گفته است: با توجه به وضعیت هوای استان تهران و قرار گرفتن شاخص در وضعیت ناسالم، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار شد طی مصوبه این جلسه، مدارس پیش‌دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهر تهران امروز یک شنبه 18 اردیبهشت تعطیل است.

وی گفت: هر گونه فعالیت ورزشی در محیط باز برای دانش آموزان مقطع متوسطه نیز ممنوع است.

*والدین: چرا آنقدر دیر تعطیلی مدارس اعلام شد

مادر یک دانش‌آموز تهرانی به خبرنگار فارس گفت: این مدلش را ندیده بودیم، بچه‌ها مدرسه بروند و بعد بگویند به خاطر آلودگی هوا تعطیل است. اگر قصد از تعطیلی، نبود دانش‌آموزان در آلودگی و عدم تردد بود که هر دو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: یادم می‌آید وقتی دانش‌آموز بودیم. در هنگام برف تا درِ مدرسه می‌رفتیم که یکدفعه می‌گفتند تعطیل است. خب آن زمان اطلاع‌رسانی به این گستردگی نبود اما حالا چی؟

مادر دیگری نیز با گلایه از اطلاع‌رسانی دیرهنگام آلودگی هوا گفت: دیگر بچه‌ها به مدرسه رفته بودند بهتر بود که می‌ماندند نه اینکه رها شوند و بگویند خانواده بیاید و ببرد. یعنی در آلودگی هوا، خانواده‌ها را هم به خیابان‌‌ها کشاندند.

وی افزود: برخی والدین سر کار بودند و مجبور شدند از پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بخواهند که دنبال فرزندان‌شان بروند یعنی در آلودگی، بزرگترها هم به سطح شهر آمدند. 

*آموزش و پرورش: تعطیلی مدارس ساعت ۷:۲۰ به ما اعلام شد

شاطری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این اعتراضات اظهار کرد: این موضوع ساعت ۷:۲۰ صبح از سوی مسؤولان استانداری تهران اعلام شد و ما به محض اطلاع به همه مدارس منعکس کرده و از مدارس خواستیم مراقب کنند که دانش آموزان آسیب نبینند. 

به گزارش فارس، اکنون باید دید استانداری چه پاسخی برای دیر اعلام کردن این موضوع دارد؟ و آیا تدبیر بستن مدارس در این ساعت درست بود؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش فرهنگی گرامیداشت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموزان آلودگی هوا اعلام شد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند