Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:13:52 GMT

جلسه معارفه سرپرست سازمان حمایت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۰۳۱۷

جلسه معارفه سرپرست سازمان حمایت برگزار شد

جلسه معارفه سرپرست سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تودیع رئیس برکنار شده این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شاتا، در این جلسه که با حضور "سید رضا فاطمی امین" وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه شنبه _۱۷ اردیبهشت ماه_ برگزار شد، "صدیف بیک‌زاده" به‌صورت رسمی به‌عنوان سرپرست سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معرفی و "عباس تابش" تودیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تابش رئیس پیشین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ پیرو اجرای برنامه‌های تحولی وزارت صمت برکنار و صدیف بیک‌زاده به عنوان جایگزین وی معرفی شد.

کد خبر 573516

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزیر صنعت معدن و تجارت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳