Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عربی به بررسی شرایط مراکش در جام جهانی 2022 پرداخت و بازی این تیم در جام جهانی قبلی با ایران را مثال زد

رسانه معتبر عربی در گزارشی به خاطره تلخ تیم ملی مراکش مقابل ایران در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، سایت «الکوره» عربی در گزارشی با عنوان «شیرهای مراکش نسبت به تکرار تله ایران در جام جهانی 2022 قطر هشدار داده شد» به ناکامی تیم ملی این کشور مقابل یوزها در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و از تکرار این سناریو در قطر هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عربی، نوشت: تیم ملی مراکش پس از سال های 1970، 1986، 1994، 1998 و 2018 برای ششمین بار در تاریخ خود در قطر خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند.

شیرها در مرحله گروهی با تیم های ملی بلژیک، کرواسی و کانادا رقیب هستند. مراکش قصد دارد برای دومین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی عبور کند، پس از آن که در سال 1986 به آن دست یافت.

 
شیرها به دنبال دوری از سناریوی جام جهانی 2018 روسیه هستند چون آنها در آن زمان روی ایران به عنوان کم تجربه ترین تیم گروه در مقایسه با اسپانیا و پرتغال حساب باز کرده بودند ولی اتفاق ناگواری در این بازی رخ داد و برنامه مراکش بهم ریخت.

تیم ملی مراکش می دانست که کار در جام جهانی روسیه مقابل تیم های قدرتمند ایران، پرتغال و اسپانیا آسان نخواهد بود. شیرها محاسبات خود را قبل از جام جهانی برای عبور از مرحله گروهی در شرایطی که روی اولین بازی خود مقابل تیم ملی ایران بود به عنوان بازی تعیین کننده و کلید راه یابی به مرحله بعد حساب باز کرده بودند.

مراکش قصد داشت سه امتیاز مقابل ایران را به دست آورد، اما همه چیز برخلاف آنچه شیرها و مردم مراکش به آن امیدوار بودند پیش رفت، زیرا شیرها (1-0) شکست خوردند.

از بخت بد مراکشی ها این گل در وقت های تلف شده و توسط خودی به ثمر رسید که بوهدوز مهاجم تیم مرتکب اشتباه شد و با ضربه سر توپ را به درون دورازه خودی زد.

این شکست شانس شیرها برای صعود را پیچیده کرد، به خصوص که تیم مراکش در انتظار دو بازی قدرتمند مقابل پرتغال بود که 1-0 پیروز شد و در مقابل اسپانیا با نتیجه تساوی 2-2 رضایت داد تا از رقابت ها خداحافظی کند. ولی این بار نمی خواهد سناریوی تلخ ایران در جام جهانی 2022 تکرار شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایران در جام جهانی جام جهانی 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های عربی به سفر نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران و نشست‌های وی با مقامات کشورمان در شرایط حساس منطقه توجه ویژه ای نشان داده اند. این رسانه‌ها با تاکید بر اینکه سفر بارزانی به ایران یک سفر مهم به شمار می‌رود به تمایل تهران و اربیل برای گسترش روابط دوجانبه در راستای تقویت صلح منطقه اشاره کردند. البته ناگفته نماند که برخی رسانه‌های عربی معلوم الحال و انگشت شمار تلاش کردند از طریق شیطنت‌های رسانه‌ای با القای به اصطلاح مداخله ایران در امور داخلی عراق، روابط دو جانبه میان تهران و اربیل و همچنین سفر بارزانی به کشورمان را تحت الشعاع قرار دهند.

شبکه الحدث عربستان نیز با پخش یک گزارش در خصوص سفر بارزانی به ایران تاکید کرد: یک منبع در دفتر بارزانی این سفر را مهم خوانده است. وی نیز این سفر را آغاز مرحله جدیدی از روابط دوجانبه توصیف کرده است. این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ۱۱ سال گذشته به شمار می‌رود.

کردستان ۲۴ نیز با انتشار یک کلیپ ویدئویی گزارش داد: مسئولان ایرانی از نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران استقبال به عمل آوردند.

پایگاه خبری کردی رووداو نیز با انتشار گزارشی در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: قرار است بارزانی در نشست‌های خود با مسئولان ایرانی در خصوص راه‌های تقویت روابط دو جانبه میان تهران و اربیل رایزنی کند. آخرین سفر بارزانی به ایران ۲ سال و ۹ ماه قبل بود.

خبرگزاری بغداد الیوم نیز با اشاره به نشست میان رئیس جمهور ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق نوشت: دو طرف در این نشست بر ضرورت تقویت روابط دو جانبه بر اساس اصل حسن همجواری و منافع مشترک و افزایش سطح تبادلات تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

بخش عربی میدل ایست نیوز نیز در این خصوص گزارش داد: بارزانی تلاش می‌کند از رهگذر این سفر به ایران روابط دو جانبه را بهبود بخشد. این سفر که یک مسئول در دفتر بارزانی آن را مهم توصیف کرده بعد از سلسله مذاکرات گسترده با رهبران سیاسی بغداد انجام می‌شود.

پایگاه خبری موازین نیوز در خصوص سفر بارزانی به ایران نوشت: رئیس اقلیم کردستان عراق در رأس یک هیأت بلند پایه و در چارچوب یک سفر رسمی وارد ایران شده است.

قرار است بارزانی با مقامات ارشد ایران به ویژه مقام معظم رهبری دیدار کند.

شبکه الغدیر عراق نیز تصاویر نشست بارزانی با رئیس جمهور ایران را در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد.

خبرگزاری شفق نیوز نیز با اشاره به این نشست گزارش داد: رئیسی و بارزانی در نشست مشترک خود در خصوص مساله هماهنگی میان ایران، عراق و اقلیم کردستان عراق با هدف تقویت صلح در منطقه توافق کردند.

پایگاه خبری رووداو در گزارشی دیگر که در پلتفرم ایکس منتشر کرد به نظر عراقی‌ها در خصوص سفر بارزانی به ایران پرداخت. در این گزارش که مجموعه‌ای از مصاحبه با شهروندان عراقی بوده آمده است: عراقی‌ها نسبت به سفر بارزانی به ایران خوشبین هستند. آنها معتقدند که این سفر به نفع امنیت و منافع عراق و اقلیم کردستان عراق است.

کد خبر 6098171

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم