Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تهدیدات برای ترور «یحیی السنوار»، گفت: شمشیر قدس هنوز در غلاف نرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مشیر المصری» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ترور «یحیی السنوار» عضو دفتر سیاسی این جنبش در غزه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی باید بداند که شمشیر قدس هنوز در غلاف نرفته است. بنابراین، اگر صهیونیست‌ها دست به حماقت بزنند، نبردی رقم خواهد خورد که شمشیر قدس در برابر آن تفریحی بیش نیست.

گفتنی است، اندکی پس از آنکه «گردان‌های القسام» علیه مواضع رژیم صهیونیستی موضع گیری کرد، ارتش رژیم صهیونیستی به رهبران سیاسی خود توصیه کرد که در حال حاضر از ترور «السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه صرف نظر کنند.

چند ساعت پیش از این، «ابوعبیده»، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام نسبت به هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار داده بود. وی با اشاره به واکنش کوبنده به هرگونه حماقتی که ازسوی صهیونیست‌ها علیه یحیی السنوار و رهبران مقاومت رخ دهد، افزود: هرگونه گزندی به یحیی السنوار یا هر کدام از رهبران مقاومت زلزله‌ای در منطقه ایجاد خواهد کرد و واکنشی بی سابقه به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عضو ارشد حماس شمشیر ترور یحیی السنوار رژیم صهیونیستی یحیی السنوار شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟

به گزارش خبرآنلاین مقامات رژیم صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند به نیویورک‌تایمز گفته‌اند تل‌آویو هم‌اکنون با آزادی ۳۳ اسیر صهیونیست در مرحله اول توافق آتش‌بس با حماس موافقت کرده است. تل‌آویو پیشتر برای آزادی ۴۰ اسیر پافشاری می‌کرد.

به نقل از ایسنا این مقامات گفته‌اند بخشی از این تغییر رویکرد و عقب‌نشینی به دلیل کشته‌شدن ۴۰ اسیر در حملات به غزه بوده است.

نیویورک‌تایمز نوشت این تغییر در موضع رژیم صهیونیستی انتظارات در خصوص توافق میان حماس و تل‌آویو بالا برده است.

روز یکشنبه هم «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید خروج از کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» تاکید کرد آزادی اسرای صهیونیستی مهم‌تر از حمله به رفح است.

در مدت اخیر نیز تظاهرات‌هایی در سرزمین‌های اشغالی برای فشار به نتانیاهو به‌منظور موافقت با آتش بس با مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسرا شکل گرفته است.

یک مقام ارشد حماس روز دوشنبه اعلام کرد این جنبش در حال بررسی پیشنهاد جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی است اما جزئیاتی در خصوص این پیشنهاد منتشر نکرد.

جنبش حماس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون حدود ۲۴۰ صهیونیست را به اسارت گرفته است.

یک هیات از سوی رژیم صهیونیستی قرار است روز سه‌شنبه سفری به مصر داشته باشند تا مذاکرات بر سر توافق آتش‌بس در غزه را از سر بگیرند اما تاکنون حماس با شرکت در این مذاکرات موافقت نکرده است.

جنبش حماس تا بدین لحظه به درخواست‌ها برای اظهارنظر درخصوص پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی و احتمال سفر هیاتی از این جنبش به مصر پاسخ نداده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901147

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی