Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:41:04 GMT

۴۰ درصد آب تهران در مسیر انتقال هدر می رود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۰۹۲۰

۴۰ درصد آب تهران در مسیر انتقال هدر می رود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس سلیمانی، در تذکر پیش از دستور شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: ۲۵ تا ۴۰ درصد آب آشامیدنی تهران در مسیر انتقال هدر می‌رود و این بیش از کل مصرف آب برخی کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: شرکت خاکریز آب با اهتمام و توجه مدیران شهری و ساختارهای دولتی مرتبط و وزارت کشور، باید ساختار موجود را ضمن بهینه سازی و به شرکت مادر تخصصی یا سازمان مشترک تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران گفت: سالانه تعداد قابل توجهی از شهروندان کوچک تهران خصوصاً در فصل تابستان به دلیل عدم تنظیم ساختار ممانعت کننده و حمایت کننده بر اثر غفلت جان خود را از دست می‌دهند، لذا با توجه به فروکش کردن موج‌های کرونا و حرکت شرایط محیطی به سمت عادی سازی در مناطق شهری، توجه فوری به فرهنگ سازی و پاکسازی محیطی برای کودکان الزامی است.

کد خبر 5484458 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران انتقال آب شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی یوسف نوری شهرداری منطقه 19 تهران حج تمتع ترافیک وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نظام رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود: به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت