Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان می‌گوید ایران بااستعدادترین تیم در قاره کهن را در اختیار دارد

وسلین وویوویچ سرمربی کروات تیم ملی هندبال ایران به تمجید از هندبال ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، وسلین وویوویچ که در کارنامه حرفه‌ای‌‌اش سرمربیگری تیم‌های ملی هندبال مقدونیه و اسلوونی در کنار سرمربیگری تیم‌های باشگاهی همچون السد قطر و آر کِی زاگرب دیده می‌شود، از فروردین ماه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران انتخاب شد و حالا باید حرفه مربیگری را در آسیا و با یکی از قدرت‌های اصلی قاره کهن دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی کروات که در حال حاضر در تهران حضور دارد و آماده‌سازی تیم ملی هندبال ایران را از تاریخ 21 اردیبهشت آغاز خواهد کرد، گفت‌وگویی با روزنامه «یوتارنی لیست» چاپ زاگرب کرواسی داشته است و در مورد ماجراجویی جدیدش در ایران صحبت کرده است که در زیر می‌خوانید.

وویوویچ صحبت‌های خود را اینطور آغاز کرد:

رسیدن به ایران سخت‌ بود چون از ترکیه باید به ایران می‌‌رفتم و نگذاشتند بدون تست PCR پرواز کنم، برای همین یک روز دیر به تهران رسیدم. راستش ایران، در ابتدا مرا هیجان‌زده کرد. می‌توانم بگویم تهران جایی که در آن زندگی می‌کنم، ترکیبی از استانبول، آتن، اسکوپیه و سارایوو است، شهری زیبا بدون توجه به نظراتی که در کشور ما در مورد این نقطه از جهان رایج است، من می‌گویم آنها همه چیز دارند.

او در خصوص وضعیت هندبال ایران نیز گفت:

آنها تعدادی هندبالیست و تیم هندبال دارند، بنابراین با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ام، به جرأت می‌توانم بگویم که ایران مطمئناً بااستعدادترین تیم آسیا است، البته باید قطر را فاکتور گرفت که بازیکنان خارجی در ترکیبش دارد. به جرأت می‌توانم بگویم بازیکنانی در اینجا هستند که می‌توانند بلافاصله در بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی کنند، مثلاً در تیم آر کِی زاگرب یا واردار، باشگاه‌هایی که من در آنجا کار کرده‌ام.

سرمربی کروات تیم ملی صحبت‌های خود را اینطور تکمیل کرد:

لیگ ایران به صورت تورنمنت برگزار می‌شود و حالا فینال لیگ در پیش است. آنها در اروپا بازیکن دارند، در رومانی و در تیم دینامو بخارست، مجارستان و لیگ دوم آلمان. ارتباط خوبی برقرار است و شرایط کاری عالی است. آنها قطعاً به لحاظ آمادگی جسمانی برای مسابقات مشکل دارند و ما این را تغییر خواهیم داد. من افرادی را با خود به تیم ملی ایران خواهم آورد که در این زمینه به من کمک کنند.

وسلین وویوویچ در پایان درباره برنامه‌اش با تیم ملی ایران افزود:

ما برنامه خیلی خوبی داریم. ما بازی‌های کشورهای اسلامی را در ماه آگوست در کشور ترکیه داریم، سپس بازی‌های آسیایی چین در ماه سپتامبر و بعد از آن جام جهانی 2023 سوئد و لهستان را در پیش داریم. قرعه‌کشی (جام جهانی) را خواهیم دید، سپس بر اساس آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هندبال هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه (فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران