Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است زردپوشان MIS با رضا مهاجری به شرایط نرمالی رسیده‌اند.

به گزارش طرفداری، هدایت یزدی درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به تسنیم گفت:

خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم وضعیت روانی و کیفیت بازی تیم استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تراکتور 90 دقیقه مالک میدان بودیم و تنها نکته منفی این بود که پیروز نشدیم. اگر تراکتور را می‌بردیم، 60 تا 70 درصد بقای ما قطعی می‌شد. پنالتی تراکتور هم به نظر ما درست نبود، اما آن را به کارشناسان داوری می‌سپاریم.

او در مورد رایگان شدن ورود به ورزشگاه برای تماشاگران و در این خصوص که آیا تزریق واکسن آنها بررسی شد یا خیر، گفت:

امیدوارم حضور هواداران مستمر باشد و برای بهره بردن از آنها، بلیت‌های بازی را رایگان کردیم. سامانه فروش بلیت به ستاد مبارزه با کرونا وصل بود و مشکلی بابت بررسی هواداران وجود نداشت. دیدارهای خانگی بعدی نفت هم به روی هواداران رایگان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص تفاوت این تیم فوتبال نسبت به دوران سرمربیگری محمود فکری افزود:

هر کسی شیوه خودش را دارد و سبک بازی تیم فکری هم آن شکلی بوده است. مهاجری بازی هجومی را در دستور کار دارد و از زمانی که سرمربی نفت شده، تیم اردوهای خوبی در تهران داشت. شرایط تیم نرمال شده و بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند. نفت مسجدسلیمان نباید در رده چهاردهم جدول باشد.

یزدی درباره دیدار با فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه که رقیب مستقیم نفت مسجدسلیمان برای بقا در لیگ برتر به شمار می‌رود، گفت:

همه دیدارها مهم و حساس هستند. این دیدار هم سه امتیاز دارد و امیدوارم زمین حافظیه کیفیت لازم را داشته باشد. قطعاً شرایط این ورزشگاه مناسب بوده که مسئولان فدراسیون به این نتیجه رسیده‌اند بازی در حافظیه برگزار شود.

او در مورد وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و مشکل زمین تمرین در این شهر عنوان کرد:

تاکنون به تعهدات خودمان پایبند بوده‌ایم و شرایط ما مانند سایر باشگاه‌هاست. تیم‌های دیگر نیز حدود 50 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده‌اند. هر سال اردوهای خوبی برگزار می‌کنیم و مشکل خاصی نداریم. تلاش می‌کنیم فشار بیش از حدی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی نیاوریم تا این زمین بیشترین کیفیت را داشته باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان باشگاه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!