Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صالحی از وضعیت پرونده بازیکن گابنی گل گهر می گوید

علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف توضیحاتی درباره پرونده بازیکن گابنی گل گهر ارائه داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، در پاسخ به این سوال که باشگاه گل گهر مدعی شده است مدارک مستند جدیدی را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است گفت:

این ادعای باشگاه گل گهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توضیحاتی از باشگاه خواسته‌ایم که این توضیحات ارایه شده است.

علیرضا صالحی در خصوص فایل صوتی موجود در این پرونده که مربوط به مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال بوده و باشگاه گل گهر گفته است در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب در این پرونده به فیفا شکایت خواهد کرد گفت:

فایل صوتی در این پرونده قابل قبول نیست. مشخص نیست آیا فایل صوتی به افرادی که مورد نظر هستند تعلق دارد یا خیر و این در هاله‌ای از ابهام است. به واقع این فایل صوتی ملاک بررسی پرونده و صدور رای نبوده است. در شرایط واقعی اتفاقی که رخ داده این است که بازیکن خارجی که در ترکیب تیم گل گهر به میدان رفته فاقد ۴ بازی ملی بر اساس دستور العمل سازمان لیگ برتر است و به همین خاطر بازیکن غیر مجاز تشخیص داده شده است و رای مربوط به آن صادر شده است. حتی وکیل محترم باشگاه گل گهر هم در جلسات رسیدگی به این پرونده اذعان داشت که ۴ بازی ملی بازیکن گابنی برای آنها احراز نشده است. به هر صورت در بررسی پرونده مدارک مستند و واقعی مورد بررسی قرار می گیرد و فایل صوتی نمی تواند موجب تغییر روند رسیدگی به پرونده شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه گل گهر بازیکن گابنی علیرضا صالحی فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، روند استعدادیابی در استان یزد با حضور استعدادیاب‌ها از ۴ ماه پیش آغاز شده و پس از پالایش اولیه ۱۰۰ بازیکن در مرحله اول و ۴۰ بازیکن در مرحله دوم انتخاب شدند و مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی جوانان قرار گرفتند.
۵۰ نفر انتخابی در سراسر کشور به اردوی اولیه ۵۰ نفره تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند