Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور پیگیری ویژه برای برخورد با مأموران پلیس که زن جوانی را در جاده لواسانات با روشی خشونت‌آمیز دستگیر کرده بودند، از سوی رئیس پلیس آگاهی پایتخت صادر شد.

به گزارش ایران؛ ۲۵ ثانیه فیلم منتشر شده از رفتار دو مأمور پلیس و یک سرباز کلانتری ۱۶۵ لواسانات که زن جوانی را به زور سوار خودروی پلیس می‌کنند، در فضای مجازی دست به دست چرخید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان با مانتویی مشکی و شلوار جین آبی در حال ناسزاگویی به مأموران است و فردی مخفیانه در حال تصویربرداری از این صحنه است.

مأموری که لباس شخصی به تن دارد، ابتدا با دست روی دست زن جوان می‌کوبد که گوشی از دست او پرت شده و گوشی به سپر عقب خودروی پلیس برخورد می‌کند و در این میان همان مرد که لباس شخصی به تن دارد، زن جوان را با زور و تهدید داخل خودروی پلیس می‌اندازد.

در بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات انجام شده مشخص شد که زن جوان و دوستش که این تصاویر را گرفته بود، سوار بر خودروی تیبا از ایست بازرسی لواسانات عبور می‌کنند.

مأموران ایست بازرسی که به آن‌ها مشکوک شده بودند، دستور ایست می‌دهند. اما دو زن بدون توجه به دستور ایست مأموران کلانتری به راهشان ادامه می‌دهند.

بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و کمی آن طرف‌تر، مأموران کلانتری ۱۶۵ لواسانات موفق به متوقف کردن خودروی تیبا شدند، اما زن جوان به دنبال برخورد مأموران، از خودرواش پیاده شده و شروع به فیلمبرداری می‌کند و از سایر رانندگان عبوری می‌خواهد که از برخورد پلیس با آن‌ها تصویربرداری کنند.

در بازرسی از خودروی زن جوان، مقدار کمی ماده مخدر گراس کشف شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد برای مصرف شخصی آن‌ها بوده است.

با انتشار این فیلم، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت: «سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، دستورات لازم را درخصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری این خانم در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری که تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد.» بلافاصله تحقیقات به دستور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در تحقیقات صورت گرفته سه مأمور کلانتری که در این صحنه حضور داشتند، بازداشت شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر