Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:03:24 GMT

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۴۵۸

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول

مردم به اشتباه فکر می‌کنند که افراد پولدار اصلاً به آن صورت کار نمی‌کنند اما در واقع دقیقاً‌ برعکس است. حقیقت این است که اکثریت افراد ثروتمند واقعاً سخت کار می‌کنند اما نحوۀ کار کردن‌شان با بقیۀ متفاوت است. مردم پولدار و افرادی که می‌خواهند پولدار شوند کار می‌کنند و هر روز یاد می‌گیرند که چطور از پول بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای راهنمایی در خصوص خرید کتاب با ما همراه باشید.

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

کتاب «پدر پولدار پدر بی‌ پول» را سرمایه‌گذار و نویسندۀ ژاپنی-آمریکایی رابرت کیوساکی نوشته است. این کتاب در سال ۱۹۹۷ منتشر و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و کتاب شمارۀ ۱ مالی تمام دوران شد. کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» به ده‌ها زبان ترجمه و در سراسر جهان فروخته شد. با خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول از اهمیت سواد مالی (آموزش مالی)، استقلال مالی و ایجاد ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها، در املاک و مستغلات، راه‌اندازی و مالکیت کسب و کار و همچنین افزایش هوش مالی (آی کیو مالی) آگاه شوید.

سواد مالی با خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول

رابرت کیوساکی در این کتاب به این نکته اشاره می‌کند که پولداری ربطی به میزان پولی که به دست آورده‌اید ندارد و این مهم است که چطور پول را نگه می‌دارید! با خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول تفاوت بین دارایی و بدهی را به طور کامل یاد خواهید گرفت. استعداد مالی در این است که وقتی پولی به دست آوردید چه کاری با این پول انجام بدهید، چطور جلوی دیگران را بگیرید تا این پول را از چنگ شما در نیاورند.

اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری، پول و اقتصاد جهانی هستید از خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول غافل نشوید. طبق نظر نویسنده طبقۀ متوسط برای پول به دست آوردن کار می‌کنند و پول است که برای طبقۀ پولدار کار می‌کند! وقتی کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» منتشر شد نویسنده با همین ادعا جنجالی به پا کرد!

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول دربارۀ کتاب

کتاب «پدر پولدار پدر بی پول» به سبک مجموعه‌ای از تمثیل‌ها و ظاهراً بر اساس زندگی خود نویسنده نوشته شده است. کیوساکی در زندگی‌اش با دو پدر بزرگ شد، یکی پدر واقعی خودش بود و دیگری پدر بهترین دوستش که بسیار ثروتمند بود. نویسنده در کتاب به روش‌هایی اشاره کرده است که این دو مرد چگونه افکارشان را در مورد پول و سرمایه‌گذاری شکل دادند. عنوان «پدر بی‌پول» اشاره به پدر خود کیوساکی دارد که به گفتۀ خود نویسنده بسیار باهوش و تحصیل‌ کرده بود. به نظر کیوساکی پدرش تمام عمرش سخت کار کرد اما هرگز به امنیت مالی نرسید.

عنوان «پدر پولدار»‌ در واقع به پدر بهترین دوست نویسنده برمی‌گردد که با کارآفرینی و سرمایه‌گذاری هوشمندانه ثروت اندوخته است. از نظر کیوساکی پدر بهترین دوستش تقریباً اخلاق کاری مشابه با پدر خودش داشت اما به آموزش مالی، یادگیری نحوۀ عملکرد پول و درک این‌که چگونه پول برای شما کار می‌کند اعتقاد داشت. پدر پولدار دوستش با این‌که کلاس هشتم ترک تحصیل کرده بود اما نهایتاً با به کار انداختن قدرت پول توانست تبدیل به یک میلیونر شود.

با خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول و مطالعۀ آن متوجه می‌شوید که اصلاً لازم نیست برای ثروتمند شدن درآمد بالایی داشته باشید، این حرف فقط یک افسانه است. رابرت کیوساکی تفاوت بین کار کردن برای پول و کار کردن پول برای شما را در کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» کاملاً توضیح داده است. برای خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول می‌توانید به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه کنید.

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول- حواشی حول محور کتاب

بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» به ۵۱ زبان دنیا در بیش از ۱۰۹ کشور به فروش رسیده و از برخی منتقدان نقدهای مثبتی دریافت کرده است. اپرا وینفری مجری برنامۀ تاک‌شو و غول رسانه‌ای آمریکا این کتاب را در برنامه‌اش معرفی و تأیید کرد. بازیگر مشهور آمریکایی ویل اسمیت نیز گفت که با کمک این کتاب مسئولیت مالی را به پسرش آموخت. شبکۀ تلویزیونی KOCE در سال ۲۰۰۶ مستندی ۵۵ دقیقه‌ای با عنوان «راهنمای ثروت» پخش کرد که اساساً خلاصه‌ای از کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده نیز در سال ۲۰۰۶ با رابرت کیوساکی همکاری کرد و با هم کتاب‌های «چرا می‌خواهیم پولدار باشیم» و «چرا برخی کارآفرین‌ها ثروتمند می‌شوند» را منتشر کردند.

رابرت کیوساکی در ۷ آپریل سال ۱۹۴۷ و در هاوایی به دنیا آمد. وی تاجر و نویسندۀ آمریکایی و بنیان‌گذار شرکت‌های پدر پولدار و ثروت جهانی است. این دو شرکت خصوصی، شرکت‌های آموزشی هستند و امور مالی شخصی و کسب‌وکار را از طریق کتاب و فیلم به مردم آموزش می‌دهند.

درآمد اصلی این شرکت از حق امتیاز سمینارهای پدر پولدار است. رابرت کیوساکی همچنین بازی‌های نرم‌افزاری را برای آموزش مفاهیم تجاری و مالی به بزرگسالان و کودکان طراحی و منتشر کرده است. سمینارهای کیوساکی در ایالات متحده و کانادا با همکاری شرکتی به نام ویتنی برگزار می‌شود. کیوساکی بیش از ۲۶ کتاب منتشر کرده و چهارمین نسل از یک خانوادۀ دورگۀ ژاپنی-آمریکایی ممتاز و برجسته است.

وی پس از اتمام دورۀ دبیرستان و دانشگاه در نیویورک به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست و به ویتنام رفت. همسرش کیم کیوساکی اکثراً در نوشتن کتاب‌هایش به او کمک می‌کند. وقتی کیوساکی از ویتنام بازگشت زندگی مالی و تجاری‌اش شروع شد. در سال ۱۹۹۷ شرکتی تأسیس کرد که اولین کیف‌های مردانۀ نایلون را به بازار عرضه کرد. وی همچنین مشاور اقتصادی زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون بود.

بعد از کنار گذاشتن فعالیت‌های تجاری مؤسسۀ آموزش بین‌المللی را با گروهی از همکارانش تأسیس کرد. کیوساکی در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شد و به سرمایه‌گذاری روی آورد. وی که بسیار نگران فاصلۀ بین داراها و ندارها بود بازی «پول در گردش»‌ را درست کرد تا به کودکان و بزرگسالان در مورد پول آموزش دهد و تمام اقشار جامعه بتوانند مفاهیم مالی و گردش پولی را یاد بگیرند.

از جمله کتاب‌های رابرت کیوساکی می‌توان به «دانشکدۀ کسب‌وکار»، «چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟»،‌ «نوجوان پولدار»، «فرصتی دوباره»، «هشت‌تان را از گرو نه‌تان در آورید»،‌ «برنامه‌ریزی برای پول»، «پیشگویی پدر پولدار»،‌ «جوان و پولدار بازنشسته شوید»، «بازی ثروت» و «کودک پولدار کودک باهوش» اشاره کرد. کتاب کسب ثروت به روش پولدارش ادامۀ مباحث کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» است. برای خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول حتماً سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید.

کلام آخر

قدرتمندترین دارایی همۀ ما ذهن ماست. موضوع اصلی کتاب پدر پولدار پدر بی پول این است که چگونه با قدرت ذهن از پول به عنوان ابزاری برای توسعۀ ثروت استفاده کنیم. نویسنده این کتاب را از دیدگاه خودش نوشته که چگونه پدر پولدار دوستش اشتباهات پدر بی پول خودش را مرتکب نشده و چه کارهایی انجام داده است. شش فصل اول پدر پولدار پدر بی پول تقریباً دو سوم کتاب است و نویسنده بیشتر در مورد شش درسی که از پدر پولدار دوستش یاد گرفته صحبت می‌کند. در ایران انتشارات آوین کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» را با ترجمۀ شیوا و خواندنی مامک بهادرزاده به چاپ رسانده است. برای خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه نمایید.

کد خبر 1628953

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های

به گزارش صدای ایران،زاکانی، شهردار تهران در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی گفت: آن شرکت تامین کننده مالی است، خط یک، دو و سه مترو ما تامین کننده اش یک بخش نظامی چینی است. اصلا این موضوعیت ندارد، بخاطر این است که توجه و دقت ندارند.

وی افزود: شرکت‌ها شرکت‌های مشهور چینی هستند، که حتی وزارت صمت گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، قابلیتش آنقدر بالاست. فقط برای فلان جای عالم میفرستند، در کشور‌های از ما بهترون.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما در آنجا با تک تک آنها جلسه گذاشتیم و قیمت را بین آنها رقابتی کردیم و قیمت‌ها را پایین آوردیم، اما با آن ویژگی‌های ثابت.

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  •  معرفی کتاب های بازار مالی