Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:34:03 GMT

کاهش ۲۰ درصدی هزینه حمل‌ونقل عمومی در دوبلین

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۵۱۹

کاهش ۲۰ درصدی هزینه حمل‌ونقل عمومی در دوبلین

طرح کاهش ۲۰ درصدی هزینه حمل‌ونقل عمومی به عنوان بخشی از بسته دولت برای کاهش هزینه‌های زندگی در کشور ایرلند است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل ملی (NTA) ایرلند و ایمون رایان، وزیر حمل‌ونقل این کشور از آغاز طرح کاهش ۲۰ درصدی کرایه‌ها برای خدمات حمل‌ونقل عمومی در منطقه بزرگ دوبلین خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش کرایه‌ها از نهم می ۲۰۲۲ اعمال می‌شود و تا پایان سال جاری باقی می‌ماند.

کاهش کرایه‌های بین شهری و مسافرتی در ایرلند

دوبلین پایتخت کشور ایرلند است و طرح کاهش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی به عنوان بخشی از بسته دولت برای کاهش هزینه‌های زندگی در کشور ایرلند راه‌اندازی شده است. کاهش کرایه‌ها برای خدمات ارائه‌شده توسط اتوبوس‌های Dublin، Luas، Go-Ahead Ireland، Iarnród Éireann's Commuter و DART اجرایی می‌شود و کرایه حمل‌ونقل ۹۰ دقیقه‌ای ایرلند (TFI) که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد نیز برای بزرگسالان و کودکان کاهش می‌یابد.

پیش از این کرایه‌های آنلاین Iarnród Éireann و خدمات اتوبوس Éireann و TFI Local Link در آوریل ۲۰۲۲ حدود ۲۰ درصد کاهش یافته بود. از تاریخ نهم می ۲۰۲۲، همه کرایه‌های بین شهری و مسافرتی نیز در سراسر کشور ایرلند کاهش می‌یابد.

طرح کنترل کرایه‌ها، اقدامی برای کاهش هزینه‌های زندگی در ایرلند

این برای اولین بار از سال ۱۹۴۷ یعنی ۷۵ سال پیش است، که کاهش کرایه ملی پیشنهاد شد. این طرح در فوریه ۲۰۲۲ توسط ایمون رایان، وزیر حمل‌ونقل ایرلند اعلام شد. طرح کاهش کرایه حمل‌ونقل عمومی از جمله اقداماتی است که در بسته دولت برای کاهش هزینه‌های زندگی گنجانده شده است.

حمل‌ونقل عمومی آسان پس از همه‌گیری کرونا

ایمون رایان، وزیر حمل‌ونقل ایرلند گفت: "حمل‌ونقل عمومی نقش مهمی در شهر دوبلین ایفا می‌کند. به طور متوسط سالانه بیش از ۱۴۰ میلیون مسافر با اتوبوس‌های دوبلین جابه‌جا می‌شوند. اکنون که همه ما پس از بیماری همه‌گیر کرونا به سر کار بر می‌گردیم یا بیشتر در شهر سفر می‌کنیم، می‌خواهیم انتخاب وسایل حمل‌ونقل عمومی را برای مردم جذاب‌تر و آسان‌تر کنیم. صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در هزینه‌های حمل‌ونقل یکی از راه‌های عملی برای انجام این کار است."

وی افزود: "با افزایش قیمت اقلام ضروری، مردم تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرند. کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی تا حدودی به کاهش فشار مالی خانواده‌ها کمک می‌کند."

کد خبر 573429

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کلانشهرهای جهان کشورهای جهان کشورهای اروپایی حمل و نقل عمومی وسایل حمل و نقل عمومی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی كرايه اتوبوس کرایه حمل و نقل درون شهری ایرلند همه گیری کرونا پایان همه گیری کرونا پایان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای کاهش هزینه های زندگی حمل ونقل عمومی کاهش ۲۰ درصدی کاهش کرایه ها کشور ایرلند طرح کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 6096428

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور