Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توسعه زیر ساخت در شهر جدید مهستان گفت: ساخت بیمارستان اولویت نیازمندی شهرجدید مهستان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوجبلاغ، علی حدادی در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان اظهار داشت: احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود 25 درصدی تخت بیمارستانی در استان اصفهان/ تکمیل 2 بیمارستان‌ بزرگ استان این کمبود را جبران می‌کند

توزیع تخت بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد عادلانه نیست

وی افزود:  احداث سالن‌های ورزشی  در فاز 7 و 4 و اقدامات اساسی در جهت خدمت رسانی برای مردم شریف وعزیز شهر جدید مهستان   باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

نماینده مردم  ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی  در این مناطق برای رفاه حال شهروندان ضروررت دارد.

حدادی با اشاره به اینکه  شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده است ، عنوان کرد:اجرای طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی ، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های عمرانی باید  به صورت جهادی  مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به  اتحاد و انسجام در شهر جدید مهستان برای خدمات رسانی مناسب به مردم ، گفت: تمامی بخش‌های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو باید رفع شود تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر جدید مهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است