Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:26:47 GMT

رسانه پرتغالی: طارمی غیبت هافبک لیورپول را از یادها برد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۵۹۹

رسانه پرتغالی: طارمی غیبت هافبک لیورپول را از یادها برد

یک سایت پرتغالی نوشت که عملکرد درخشان طارمی، جدایی هافبک کلمبیایی پورتو و پیوستن او به لیورپول را از یادها برد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پورتو شب گذشته (شنبه) با برتری یک بر صفر مقابل بنفیکا، به سی‌اُمین قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر پرتغال دست یافت؛ عنوانی که مهدی طارمی نقش پُررنگی در آن ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «Sicnoticias» پرتغال در گزارشی، به عوامل مهم این قهرمانی اشاره کرد و در بخشی از آن به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت. در این بخش آمده است: « به نظر می‌رسید جدایی لوئیز دیاز در جدال قهرمانی لیگ برتر امسال با اسپورتینگ و پیوستن او به لیورپول، به تیم سرجیو کونسیسائو ضربه خواهد زد. با این حال مهدی طارمی نقشی تعیین‌کننده در بازگشت پورتو به تعادل داشت و غیبت دیاز را از یادها برد.

تمجید کیکر از طارمی در پی ثبت سی‌اُمین قهرمانی پورتو

این مهاجم ایرانی که دومین فصل خود را در پورتو سپری می‌کرد، تأثیر خود را تنها با گلزنی نشان داد و پاس گل‌های زیادی را به نام خود ثبت کرد که بیشتر آنها برای اوانیلسون بوده است. در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات، طارمی تاکنون 20 گل به ثمر رسانده، 14 پاس گل داده و در بیشتر از 30 درصد گل‌های تیم پورتو دخالت داشته است.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال لژیونرهای فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی