Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@00:25:58 GMT

تغییر مهم و اجباری در ترکیب استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۷۴۷

تغییر مهم و اجباری در ترکیب استقلال

تیم فوتبال استقلال صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و ششم این مسابقات از تیم قعرنشین شهرخودرو پذیرایی می‌کند که در صورت پیروزی در این بازی حداقل می‌تواند ۴ امتیازی برتری‌اش نسبت به تیم دوم جدول را حفظ کند.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که یکی از مهم‌ترین بازیکنانش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و در مقابل یکی از بازیکنان مهم تیمش با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین حسینی با کارت زردی که چهارشنبه شب مقابل سپاهان گرفت ۴ اخطاره شد تا دیدار مقابل شهرخودرو را از دست بدهد. حضور علیرضا رضایی سنگربان جوان و مورد اعتماد آبی پوشان در این بازی قطعی است و می‌توان از او به عنوان اولین تغییر استقلالی‌ها مقابل شهرخودرو یاد کرد.

همچنین احتمال اینکه رافائل سیلوا مدافع میانی و برزیلی آبی پوشان هم پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای خود امکان حضور در ترکیب را داشته و بعید است مجیدی از او در ترکیب اولیه تیمش استفاده نکند. باید دید در این صورت سرمربی آبی پوشان سیلوا را جانشین کدام یک از ۳ مدافع میانی‌اش خواهد کرد.

از تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال می‌توان به استفاده از یک خارجی دیگر در ترکیب اولیه اشاره کرد. عزیز بک آمانوف هافبک چپ پایی که دیدار مقابل سپاهان را از دست داد شانس خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل شهرخودرو دارد. به خصوص که آبی پوشان با رویکرد‌های تهاجمی بیشتری به این بازی خواهند رفت و به همین دلیل هافبک طراحی مثل آمانوف که در فاز تهاجمی کارایی زیادی دارد می‌تواند مفید باشد.

اگر در پیشانی خط حمله استقلال هم شاهد یک تغییر بودید خیلی تعجب نکنید، چون هیچ بعید نیست ارسلان مطهری یا آرمان رمضانی در نوک حمله آبی پوشان جانشین رودی ژستد شوند.

دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو از هفته بیست و ششم لیگ برتر ساعت ۲۰:۴۰ روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • گلر استقلال محبوب ماند