Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، سه‌ روز از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «إلعاد» در نزدیکی تل‌آویو می‌گذرد و نظامیان صهیونیست همچنان در جستجوی عاملان این عملیات هستند. عملیاتی که طی آن  سه صهیونیست کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته «فلسطین الیوم»، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیست، صبح امروز (یکشنبه، ۸ می)، نیز نظامیان صهیونیست با یورش به خانه‌ای در شهرکی در شرق تل آویو، نتوانستند عاملان این عملیات را بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، مخابره یک گزارش کذب مبنی بر این‌که دو عرب با لباس مبدل «حریدیم» در داخل یکی از خانه‌های این شهرک به سر می‌برند، موجب شد تا نظامیان صهیونیست به این منزل حمله کنند اما معلوم شد که منزل مذکور خالی است.

بر اساس این گزارش، صبح زود امروز شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس صهیونیستی، در محل گزارش شده حاضر شدند و منزل را محاصره کردند و با پرتاب منور در آسمان منطقه، تلاش کردند تا ایجاد رعب کنند اما در نهایت با دستان خالی از این شهرک صهیونیست‌نشین خارج شدند.

پنجشنبه پیش بود که طی یک عملیات مقاومتی که با چاقو و تیراندازی صورت گرفت، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند. پس از آن بود که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل، مامور یافتن عاملان این عملیات شدند اما هنوز موفق به یافتن آن‌ها نشده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شکست صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

عناصر صهیونیست به مسجد الشهدا واقع در اردوگاه طولکرم نیز حمله کردند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام تاکید کردند که در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس پایگاه صهیونیستی کرم ابو سالم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله دست کم سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز منابع عبری اذعان کردند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال زخمی‌ها به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شدند.

کد خبر 6097816

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم