Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آرمان گرایی و مطالبه گری دانشجویان باید توأم با واقع بینی باشد. دانشجویان باید واقعیت‌ها را ببینند و هیچگاه از مطالبه آرمان‌ها دست نکشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با اعضای بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در پاسخگویی به مسائل مطرح شده توسط تشکل‌ها گفت: آرمان گرایی و مطالبه گری دانشجویان باید توأم با واقع بینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان باید واقعیت‌ها را ببینند و هیچگاه از مطالبه آرمان‌ها دست نکشند.

وی در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: برگزاری رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی که با پیام و حمایت مقام معظم رهبری همراه بوده است، نتیجه تلاش دانشجویان و مایه مباهات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به راه اندازی شورای تعامل دانشگاه و دانشجویان اشاره و تصریح کرد: این شورا بر پایه رشد و تربیت اجتماعی در دانشگاه طراحی شده است که دانشجویان با استفاده از تجربیات خود در دانشگاه، آماده پذیرش مسئولیت‌های خطیر اجتماعی می‌شوند.

وی در خصوص شهریه دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار این را دارد که برای همه اقشار جامعه امکانات آموزشی و پژوهشی فراهم کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی افزایش غیر منطقی شهریه را باعث ایجاد محرومیت دانشجویان بی بضاعت از تحصیل می‌داند. دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مسائل و مشکلات جامعه از طریق ظرفیت‌های دانش بنیان دانشگاه است.

جهان بین ادامه داد: این یک مسئولیت همگانی است و تمامی اساتید، کارکنان، مدیریت، تشکل‌ها و… باید با سعه صدر و همدلی در حوزه عفاف و حجاب ورود و نقش بسزایی در فرهنگ سازی حجاب در عرصه دانشگاه ایفا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشجویان معاون فرهنگی مطالبه گری دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضوری پرشور در اعتراض به سرکوب دانشجویان آزادی خواهتوسط حکومت های غربی در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی