Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:04:06 GMT

رنکینگ جهانی پومسه‌روها در ماه مه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۱۹۷۹

رنکینگ جهانی پومسه‌روها در ماه مه اعلام شد

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پومسه‌روها در ماه مه و با احتساب امتیازات رقابتهای قهرمانی جهان را اعلام کرد که بانوان کشورمان شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی تکواندورده بندی بهترین پومسه روهای جهان در ماه مه را اعلام کرد که ملی پوشان کشورمان در رتبه‌شان تغییر وضعیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ملی پوشان پومسه کشورمان با درخشش  در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی کره جنوبی رنکینگ خود را ارتقا دادند.

در رده‌بندی جدید اعلام شده توسط فدراسیون جهانی تکواندو، علی نادعلی، علی سلمانی، مرجان سلحشوری و آتوسا فرهمند موفق شدند بهترین جایگاه را به خود اختصاص دهند.

در رده بندی ماه مه فدراسیون جهانی تکواندو و در بخش پومسه استاندارد؛ رده‌ سنی زیر 30 سال مردان، امیررضا مهربان با کسب 19.80 امتیاز و 9 پله سقوط در جایگاه 27 قرار گرفت؛ محمدعلی عباس‌نژادیان با 12.96 امتیاز و 9 پله سقوط در جایگاه 38 قرار گرفته است. یاسین زندی نیز در جایگاه 42 جهان ایستاد و کوروش بختیار با 8.64 امتیازدر رده 65 قرار گرفت.

در رده سنی زیر 40 سال نیز علی نادعلی با 67.2 امتیاز و 2 پله سقوط در جایگاه ششم قرار دارد؛ علی سلمانی با 51.68 امتیاز یک پله تغییر در رده هفتم ایستاده است. سینا قزل احمد با 14 پله سقوط با 7.20 امتیازدر رده 52، حمید نظری با 13 پله سقوط و با 5.40 امتیاز و حسین بهشتی با 4.32 امتیاز نیز به ترتیب در جایگاه 67 و 74 قرار گرفته‌اند.

در رده‌ سنی زیر 30 سال بانوان، مرجان سلحشوری با 4 پله صعود با 75.87 امتیاز در رده پنجم و زینب طغیانی با 6 پله صعود و با 20.16 امتیاز رده 29 را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در رده‌ سنی زیر 40 سال، آتوسا فرهمند با 67.68 امتیاز و 2 پله صعود در جایگاه ششم قرار گرفته است؛ سونا رزاقی با 4 پله سقوط و 21.60 امتیاز در رده 22 ایستاد. سیده معصومه حسینی نیز با 7 پله سقوط و با کسب 12.00 امتیاز در جایگاه 35 و نسترن ملکی با 5.40 امتیاز و 8 پله سقوط، رده 59 را کسب کرده اند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پومسه رده بندی پله سقوط سنی زیر ماه مه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»

به گزارش خبرنگار مهر، مس رفسنجان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های ماه‌های اخیر فوتبال ایران است. تیمی که در نیم‌فصل اول با ۸ باخت و ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان سقوط بود، در نیم فصل دوم حالا در قامت مدعی قهرمانی جام حذفی ظاهر می‌شود.

مس در دور رفت آنقدر امتیاز از دست داد که دیگر نمی‌تواند به بالای جدول و رقابت با مدعیان قهرمانی امیدوار باشد اما رویای خودش را در جام حذفی با قدرت دنبال می‌کند.

مس با ۱۵ امتیاز از ۹ بازی سومین تیم برتر لیگ در نیم‌فصل دوم است ، با ۱۴ گل زده در کنار پرسپولیس و پیکان عنوان بهترین خط حمله این نیم‌فصل را در اختیار دارد و بدون شکست در کنار استقلال تنها تیم‌های بدون باخت لیگ در این نیم‌فصل محسوب می‌شود.

آنها در جام حذفی استقلال و حالا پیکان را مغلوب کردند و حالا به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی یکی از مدعیان فتح جام محسوب می‌شوند.

سوال اصلی این است که چنین تیمی چگونه در نیم‌فصل اول با همین بازیکنان برای فرار از سقوط ‌می‌جنگید و نویدکیا با این تیم چه کرده که چنین عملکرد و شخصیت متفاوتی از خودش به نمایش می‌گذارد؟

بازی‌های جذاب و پرگل ، پیروزی‌های شیرین و دلچسب در دو جام و عطش موفقیت با انگیزه مثال‌زدنی بازیکنانی که هیچ شباهتی به نمایش خودشان در نیم‌فصل اول ندارند.

مس با محرم در مسیر درستی قرار گرفته و نشان می‌دهد با استمرار این روند در فصل آینده می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی بالای جدول باشد.

کد خبر 6088848

دیگر خبرها

  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم