Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است ولی برخی‌ حسود هستند و نمی‌توانند جایگاه من را ببینند. - اخبار ورزشی -

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار فردا (دوشنبه) استقلال مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ابتدا از بازی با سپاهان شروع می‌کنم، سپاهان تیم خوبی در این فصل دارد و یکی از پرمهره‌های تیم‌های لیگ ایران است و بنا به دلایلی نتوانسته جایگاهش را بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال نتیجه بدی مقابل سپاهان کسب نکرد، هر چند در نیمه دوم بهتر بازی کرد و می‌توانست برنده از زمین خارج شود. قهرمانی در دست خود استقلال است و مطمئن باشید این تیم قهرمان می‌شود.

وی افزود: شهر خودرو تیمی است که در حال سقوط است و بازی با این تیم‌ها به مراتب سخت‌تر از مسابقه با تیم‌های دیگر خواهد بود. بازی شهر خودرو با صنعت نفت آبادان را دیدم، آنها متفاوت از چند ماه گذشته بازی می‌کنند و شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. تصورم این است که بازی با شهر خودرو سخت‌تر از بازی با سپاهان است. سه امتیاز بازی با شهر خودرو از نان شب واجب است و کوچک ترین اشتباه می‌تواند زحمات یک ساله یک تیم را از بین ببرد.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه چرا بحث تبانی در لیگ برتر را مطرح کرده است، گفت: چند سال است که در لیگ برتر نظارت نمی‌شود. نمی‌خواهم تهمتی بزنم ولی خیلی چیزها از جمله تبانی را در فوتبال ایران دیده‌ام. خیلی چیزها باعث شد که استقلال در سال‌های اخیر قهرمان نشود و نمی‌دانم چرا با این تیم غرض ورزی دارند. یکسری‌ واقعا شیطنت می‌کنند و من هم نمی‌توانم تحمل کنم.

برومند: با اختلاف بیش از 6 امتیاز قهرمان می‌شویم/ امثال نوری‌ قاچاقی در استقلال هستند!/ مظاهری راه سوشا را می‌رود

نوری در واکنش به اظهارات پرویز برومند که گفته بود امثال نوری در استقلال قاچاقی هستند، تصریح کرد: ایشان را نمی‌شناسم! نمی‌خواهم در حال حاضر حرفی بزنم که آرامش استقلال بهم بخورد و در زمان مناسب صحبت خواهم کرد. ایشان (برومند) را به لحاظ اخلاقی و فنی در اندازه خودم نمی‌بینم. او یکبار درباره من حرف زد و جوابش را دادم ولی الان نمی‌خواهم آرامش استقلال از بین برود. هواداران قاضی خوبی هستند و بهتر می‌توانند قضاوت کنند چه کسی در استقلال با تعصب بود و چه کسی خائن!

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه برخی‌ اعتقاد دارند او برای دیدن شدن در صفحات مجازی علیه پرسپولیس صحبت می‌کند، گفت: چرا باید این کار را بکنم؟ من جزو معدود پیشکسوتانی هستم که همیشه از استقلال حمایت کرده‌ام. همیشه حرفم را می‌زنم و دنبال پست و مقام یا دیده شدن در فضای مجازی نیستم. سال‌ها در استقلال بازی کردم و مردم با خلوص نیت دوستم دارند. فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت استقلال باشد و هر کسی باشد حمایت می‌کنم. هر چه داریم از هواداران است و آنها بدانند استقلال را با حضورشان دوست دارم.

نوری در پاسخ به این سؤال آیا می‌داند که با صحبت‌های او چه اتفاقاتی در فضای مجازی می‌افتد، گفت: من به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام. از شما خواهش می‌کنم من را با کسی مقایسه نکنید. در شأن و کلاسم نیست با هر کسی مقایسه شوم. خیلی‌ها دشمن استقلال هستند و نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد، در این شرایط از من می‌خواهید از استقلال حمایت نکنم؟ اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است و به هیچ کسی توهین نمی‌کنم. برخی حسود و بخیل هستند و نمی‌خواهند محمد نوری را ببینند که روی آنتن است و مردم او را دوست دارند. اینها بروند خودشان را درست کنند. مردم امثال من را دوست دارند که با تعصب بازی می‌کردم نه کسانی که خیانت کردند و از آنها متنفرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال شهر خودرو چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است