Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:36:16 GMT

قانون سنجش و پذیرش ملاک قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۲۱۶

قانون سنجش و پذیرش ملاک قرار گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) مجلس طی تذکری، اظهار داشت: طرحی تحت عنوان سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش در حالی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده که اساساً شورا در جایگاه قانونگذاری نیست و امر قانونگذاری در این حیطه از وظایف مجلس شورای اسلامی بوده و نه شورای انقلاب فرهنگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عجیب تر آنکه در بند پایانی این مصوبه پر ایراد، قانون مجلس شورای اسلامی که نهاد رسمی قانونگذاری کشور است ملغی اعلام شده است. آقایان؛ بیش از 2 ماه است که از بیانیه 271 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به سران قوا برای پیگیری این موضوع می گذرد، چرا پاسخ نمایندگان ملت را نمی دهید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: جناب آقای رئیس جمهور، این مصوبه کنکوری هم ایراد ریاضی دارد و هم نابرابری آموزشی را تشدید می کند و هم مشکل امنیتی برای کشور به وجود می آورد، سریعاً دستور فرمایید که مصوبه ابلاغ نشده شورای عالی انقلاب فرهنگی لغو شود و قانون سنجش و پذیرش مصوب نمایندگان ملت ملاک اقدام قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کابینه مجلس دولتمردان یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی