Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:39:59 GMT

نگرانی صهیونیست‌ها از استمرار عملیات‌های شهادت طلبانه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۲۴۵

نگرانی صهیونیست‌ها از استمرار عملیات‌های شهادت طلبانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطینی، تحلیلگران امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ادامه عملیات‌های شهادت طلبانه از سوی فلسطینی‌ها هشدار دادند.

یوسی یهوشع تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت عنوان کرد: موج کنونی عملیات‌ها هنوز پایان نیافته و سرویس‌های امنیتی اسرائیل معتقدند در روزهای آینده عملیات جدیدی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، روزنامه یدیعوت آحرونوت امروز (یکشنبه) بخش‌های از وصیت‌نامه مجریان عملیات العاد را منتشر کرده که در آن تاکید کرده بودند که عملیات آنها در پاسخ به تجاوزات علیه مسجدالاقصی بوده است و آنها آمادگی دارند برای قدس جان خود را نیز فدا کنند.

در تحولی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که نفتالی بنت عصر امروز (یکشنبه) برای بررسی وضعیت امنیتی نشستی را با فرماندهان نظامی و امنیتی برگزار می‌کند.

کد خبر 5484617

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عملیات شهادت طلبانه فلسطین اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ اوکراین مسکو حمله روسیه به اوکراین مسجدالاقصی ایالات متحده امریکا آخرین اخبار اوکراین عراق واشنگتن اتحادیه اروپا عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عناصر اشغالگر صهیونیست به منطقه جیوس واقع در شرق قلقیلیه و روستای اوصرین در جنوب نابلس یورش بردند. منطقه الخضر واقع در شهر بیت لحم نیز جزو مناطقی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

نظامیان متجاوز به اردوگاه عسکر در شهر نابلس نیز حمله کردند. این حملات صهیونیست‌ها باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در شهر نابلس شد.

گردان‌های قدس مستقر در طوباس اعلام کردند که یک عملیات موفقیت آمیز علیه عناصر رژیم صهیونیستی در این منطقه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، عناصر اشغالگر در اطراف منطقه الضبابات در کمین نیروهای مقاومت گرفتار و گلوله باران شدند.

نیروهای مقاومت حین عقب نشینی عناصر صهیونیست از اردوگاه‌های عسکر قدیم و جدید در نابلس آنها را به گلوله بستند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام اعلام کردند: شهدای فلسطینی در جریان نبرد ۱۵ ساعته خود با اشغالگران در منطقه دیرالغصون واقع در طولکرم، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند. آنها چند عملیات ترکیبی را که برجسته‌ترین آنها عملیات بیت لید و النبی الیاس بود علیه عناصر صهیونیست انجام دادند.

کد خبر 6097812

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳