Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: نگاه به فوتبال نگاه نتیجه‌گرایانه است و باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پیرامون آغاز اردوها اظهار داشت: ما اردوها را با ۵۷ نفر از هشتاد و خرده‌ای بازیکنی که فدراسیون استعدادیابی کرده بود، شروع کردیم. ما در حال حاضر ۳۵ نفر را انتخاب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان آن تعداد را به ۲۳ نفر رسانده‌ایم. ما ابعاد پتانیسل بازیکن را نمی‌دانیم اما امیدوارم با استعدادی که دارند به حدنصاب برسند.

او درباره دستیارانش گفت: ما با آقای حاج اسکویی و غیاثی سال گذشته کار کردیم. من چون ایران نبودم، احتیاج داشتم با چند نفر که با تیم‌ملی زیر ۱۵ سال کار کرده‌اند، کار کنم تا شناخت خودشان را انتقال بدهند تا در تاجیکستان موفقیت بیشتری کسب کنیم. در حال حاضر آقای مقیم و قدسی برای سفر به تاجیکستان اضافه شده‌اند و اگر ممکن باشد ادامه همکاری می‌دهیم وگرنه نفرات جدید می‌آیند.   سرمربی تیم‌ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که آیا از روند استعدادیابی توسط فدراسیون فوتبال رضایت دارد، بیان داشت: خوب و گسترده بوده است اما منطقی بود که سریع‌تر و زودتر کادر فنی انتخاب می‌شد تا آن‌ها در روند استعدادیابی شرکت می‌کردند. الان جوانان زودتر از ما بازی دارد و سریع‌تر باید سرمربی تیم جوانان انتخاب شود تا سلیقه خودش را در استعدادیابی انتخاب کند.   عبدی ادامه داد: با این حال روند، روند خوبی بوده و با مشورتی که با سرمربیان این رده داشتم، ۸۰، ۹۰ درصد از بازیکنانی که متفق‌القول بودند در اردو حضور دارند با این حال نفراتی هنوز بیرون هستند. در دو سال گذشته تیم فوق العاده‌ای تشکیل دادیم و اکثر امتیازات را گرفتیم اما متاسفانه کرونا اجازه ادامه کار نداد. ما باید بهترین نفرات را انتخاب کنیم و پیشرفت کنیم. هنوز قراردادی بین من و فدراسیون امضا نشده است. من اصرار داشتم از پارسال این اتفاق شروع شود اما دیر اتفاق افتاد و باید ظرف ۹، ۱۰ روز کار کنیم.   او در ادامه درباره افزایش میانگین سنی لیگ برتر بزرگسالان عنوان کرد: همیشه باید تغذیه‌کننده تیم‌ملی باشگاه‌ها باشند اما باشگاه‌ها در مضیقه هستند و نمی‌توانند ریسک استفاده از بازیکنان جوان را بپذیرند که اشتباه است. تا چند سال دیگر باید بازیکنان تیم‌ملی از رده خارج شوند و بازیکنان جدید اضافه شوند. نگاه به فوتبال نگاه نتیجه‌گرایانه است و باید تغییر کند.   سرمربی تیم‌ملی نوجوانان درباره انتقادات به او به دلیل انتخاب امیدهای استقلال به عنوان حریف تدارکاتی توضیح داد: من نمی‌دانم این خیلی‌ها چه کسانی هستند. ما راجع به تیم‌ملی صحبت می‌کنیم. بهترین جوانان با فیزیک‌های مناسب باید در تیم‌ملی حضور داشته باشند. ما به دنبال دفاع تیمی خوب هستیم و به همین دلیل با امید استقلال بازی کردیم تا تیم ما تحت فشار قرار گیرد و در بازی‌های بین‌المللی شوکه نشوند. برای خیلی‌ها این استراتژی تعجب آور است. ما دیروز هم با بزرگسالان سایپا بازی کردیم که ۳ بر یک شد اما می‌توانست ۳ بر ۳ شود.   عبدی افزود: مهم این است که بدانید از فوتبال چه می‌خواهید. اگر می‌خواهید دفاعتان را منطقی کنید یا این که استراتژی خودتان را پیدا کنید،‌ باید اورلود کنید که یک چیز منطقی در فوتبال است.   او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال باعث نگرانی او می‌شود، اظهار کرد: همه نگران هستیم. وقتی شرایط با ثبات باشد، نگرانی از بین می‌رود. تیم‌ملی برای همه مردم است و باید بتوانید وارد هر جامعه ورزشی شود تا از آبروی ایران دفاع کند. هرچه بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم، به این آب و خاک خدمت کرده‌ایم.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، نشان فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   با تایید "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون، از این پس طرح جدید به عنوان نشان رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کار‌ها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان