Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:41:07 GMT

کاشت ایمپلنت فوری با متخصص ایمپلنت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۴۵۰

کاشت ایمپلنت فوری با متخصص ایمپلنت

امروزه یکی از بهترین روشها برای جایگزینی دندانهای از دست رفته استفاده از ایمپلنت های دندانی می باشد در نتیجه مراجعه به یک متخصص ایمپلنت دندان از اولین و مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

یکی از بهترین متخصصین ایمپلنت دندان دکتر آرش‌غفوری متخصص ایمپلنت وجراح لثه از دانشگاه شهید بهشتی و جراح و دندانپزشکی دارای نام و روشهای منحصر به فرد در زمینه کاشت ایمپلنت های دندانی میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله تکنیک ها و روشهای منحصر به فرد دکتر آرش غفوری در کاشت ایمپلنت فوری میباشد. در ادامه به مزایای این روش از کاشت ایمپلنت دندان به طور خلاصه میپردازیم.

دکتر آرش‌ غفوری درسال های ۹۷ و۹۸ رئیس دانشکده دندانپزشکی گیلان بودند که از این حیث جوان ترین رئیس دانشکده دندانپزشکی ایران میباشند که از سال ۹۴ تا به‌ حال درزمینه جایگزینی دندان ها به روش کاشت ایمپلنت با جدید ترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا کمک های بسیاری به بیماران نموده اند و با دارا بودن دانش روز افزون در زمینه دندان پزشکی و مهارت کافی همواره در پی آنند که لبخند رضایت را از مراجعان خود دریافت نمایند.

دکتر آرش غفوری در سال ۱۳۸۸ مدرک دکترای دندانپزشکی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نمودند و موفق به اخذ مدرک تخصصی جراحی لثه ( پریودانتیکس ) و ایمپلنت دندانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شدند.

دکتر آرش غفوری استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، مدیر سابق گروه تخصصی پریودانتیکس دانشگاه گیلان ، عضو سازمان نظام پزشکی ایران ، عضو انجمن پریودنتولوژی ایران ، عضو انجمن پریودنتولوژی اروپا و عضو انجمن استخوان شناسی اروپا می باشند.

از جمله کتاب هایی که دکتر آرش غفوری به چاپ رسانده اند میتوان به : کتاب آشنایی با درمان های دندان پزشکی ، کتاب روش های نوین خارج کردن و جراحی دندان و ... اشاره نمود.

مزایای تکنیک کاشت ایمپلنت فوری

در واقع هیچکس از جای خالی دندان خود به مدت طولانی لذت نمی برد. به همین دلیل ایمپلنت فوری و به دنبال آن بارگذاری فوری دندان می توانند برای برطرف کردن این دست از نیازهای افراد در جایگزینی دندان های از دست رفته تکنیک مناسبی باشد. ایمپلنت فوری علاوه بر داشتن این مزیت خیلی عالی و بارز، فواید دیگری هم برای متخصصان ایمپلنت و هم برای بیماران دارد که شامل موارد زیر هستند:

کوتاه تر شدن زمان پروسه ی درمان

همان روزی که دندان تخریب شده کشیده می شود در جای خالی آن پایه های ایمپلنت قرار داده می شود.

به حداقل رسیدن عوارض بعد از درمان

نتیجه های به دست آمده از این روش در اکثر موارد مطلوب بوده است. چون تعداد معاینات بعد از جراحی کاهش یافته و این مورد خودش از بروز عوارض جراحی مثل ایجاد زخم وبرجستگی ها و… جلوگیری می کند.

ساده تر شدن جراحی

ایمپلنت فوری تکنیک یک مرحله ‌ای است که جراحی را به روش ساده تر در مدت زمان کوتاه به پایان می رسد. البته همه آمادگی ‌های لازم قبل از اعمال جراحی انجام می‌شود.

رضایتمندی بالای بیمار

معمولا بیماران در مواردی که مجبور به انتخاب روش های جراحی و درمانی هستند روشی که آنها را زودتر و در زمان کوتاه تری به عملکرد و زیبایی مطلوب می رساند انتخاب می کنند. همچنین هر چه وسعت جراحی کمتر و ساده تر باشد بیمار عوارض کمتری را بعد از آن تجربه می کند.

یک تکنیک منحصر به فرد برای مرکزهای تخصصی

ارائه تکنیک ایمپلنت فوری و بارگذاری فوری می تواند یک امتیاز و استراتژی خوب برای یک مرکز تخصصی با کیفیت و به روز باشد.

مواردی که متخصص ایمپلنت قبل از انجام ایمپلنت در نظر می گیرد به شرح زیر است:

ایمپلنت فوری مانند همه ی روش های دیگر درمانی نیاز به مواردی دارد که باید قبل از شروع کار بررسی شوند. مواردی وجود دارد که می تواند بر مطلوب بودن نتیجه کار تاثیرگذار باشد. دکتر آرش غفوری تمام این علل تاثیر گذار در به دست آوردن نتیجه دلخواه را قبل از انجام جراحی بررسی می‌نماید تا بهترین نتایج حاصل گردد. از جمله این موارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

بررسی و معاینه ی دقیق بیمار کیفیت و کمیت استخوان فک جهت مناسب بودن کاشت پایه تیتانیومی ایمپلنت سلامت کلی بیمار و بررسی بیماری های زمینه ای برنامه ریزی درمانی مناسب قبل از شروع کار قرار دادن مناسب و دقیق پایه ی ایمپلنت درون استخوان فک در قسمت دندان از دست رفته رعایت دستورالعمل های متخصص در دوره ی نقاهت و بهبودی می تواند در به دست آوردن نتیجه ی مورد نظر موثر باشد. در موارد ابتلا به عفونت استخوان دندان و بیماری های پریودنتال حاد ایمپلنت فوری انجام نمی شود.

دکتر آرش غفوری در انجام ایمپلنت فوری به نوع یا برند ایمپلنت انتخابی دقت کافی دارند چون نوع ایمپلنت به کار رفته تاثیر خیلی زیادی در موفقیت آمیز بودن نتیجه کار خواهد داشت. شما میتوانید برای آگاهی از هزینه کاشت دندان و قیمت ایمپلنت دندان به وبسایت دکتر آرش غفوری مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۳۴۰۴۰-۰۱۳ تماس حاصل نمایید.

کد خبر 1628970

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایمپلنت دندان متخصص ایمپلنت کاشت ایمپلنت ایمپلنت فوری ی ایمپلنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم

برنج پس از گندم یکی از پر تقاضاترین عنصر خانواده غلات است که در سفره‌های ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شهر‌های شمالی کشور  به دلیل رطوبت، بارندگی های فراوان و زمین‌های مساعدی برای کشت برنج دارند.

در این روز‌های بهاری کشاورزان روستای کیامحله از توابع شهرستان جویبار استان مازندران نیز اقدام به کاشت برنج به روش مکانیزه کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فرهاد ولی‌زاده - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست