Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در نشست با پرسنل ، امدادگران ، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت : جمعیت هلال احمر با روحیه مردم دوستی خود و بدون توجه به رنگ ، نژاد و ملیت ، تشکل های مردم نهاد عظیمی را شکل داده اند که موجبات محبوبیت آنان را در دل مردم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان باید به پارامتر های دانش ،تجهیزات و مدیریت جهت پیشبرد اهداف خود توجه کنند.

وی افزود :داوطلبان جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه برای پیشرفت کار خود باید دانش لازم را داشته باشند از حوزه ارتقای فردی هم نباید غفلت کنند.

دکتر حسین نژاد نقش خانه های هلال در روستاها را مهم دانست و گفت : آموزش و وجود تجهیزات اولیه برای تمام خانه های هلال روستاها ضروری است بنابراین تقویت این خانه ها باید در سرلوحه کار قرار گیرد .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر روحیه محبوبیت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است