Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه بازی های مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا اعلام شد

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار نخست مقابل استرالیا قرار می‌گیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون والیبال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال قاره کهن آسیا از 16 تا 23 خردادماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم در کشور تایلند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) برنامه این مسابقات را که با حضور 11 کشور برگزار می‌شود، اعلام کرد و تیم‌های ملی والیبال نوجوانان دختر ایران و استرالیا در نخستین دیدار این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران در روزهای سوم تا پنجم مرحله گروهی (18 تا 20 خرداد) نیز به ترتیب به مصاف تایلند، کره‌جنوبی و ازبکستان می‌روند.

گروهبندی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به قرار زیر است:

گروه A: ازبکستان، تایلند، کره‌جنوبی، استرالیا و ایران

گروه B: ژاپن، چین، چین‌تایپه، فیلیپین، هند و قزاقستان

برنامه کامل مرحله گروهی چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2022 به وقت محلی به شرح زیر است:

دوشنبه 16 خرداد

ایران – استرالیا ساعت 9

قزاقستان – چین‌تایپه ساعت 11 و 30 دقیقه

فیلیپین – هند ساعت 14

تایلند – ازبکستان ساعت 16 و 30 دقیقه

چین – ژاپن ساعت 19

سه‌شنبه 17 خرداد

کره‌جنوبی – ازبکستان ساعت 9

فیلیپین – قزاقستان ساعت 11 و 30 دقیقه

ژاپن – هند ساعت 14

استرالیا – تایلند ساعت 16 و 30 دقیقه

چین – چین‌تایپه ساعت 19

چهار‌شنبه 18 خرداد

هند – قزاقستان ساعت 9

کره‌جنوبی – استرالیا ساعت 11 و 30 دقیقه

چین – فیلیپین ساعت 14

ایران – تایلند ساعت 16 و 30 دقیقه

چین‌تایپه – ژاپن ساعت 19

پنج‌شنبه 19 خرداد

ازبکستان – استرالیا ساعت 9

چین – هند ساعت 11 و 30 دقیقه

ژاپن – قزاقستان ساعت 14

چین‌تایپه – فیلیپین ساعت 16 و 30 دقیقه

ایران – کره‌جنوبی ساعت 19

جمعه 20 خرداد

فیلیپین – ژاپن ساعت 9

ازبکستان – ایران ساعت 11 و 30 دقیقه

قزاقستان – چین ساعت 14

تایلند – کره‌جنوبی ساعت 16 و 30 دقیقه

چین‌تایپه – هند ساعت 19

روز شنبه 21 خردادماه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند.

مراحل نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 خردادماه پیگیری خواهد شد. در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های اول و دوم دو گروه مقدماتی برای رتبه‌های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم تا ششم نیز برای جایگاه‌های پنجم تا یازدهم با هم مسابقه خواهند داد.

دوازدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده است و این تیم تا زمان اعزام به تایلند سه مرحله اردوی دیگر برگزار خواهد کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت مهم ترین روزهای تاریخ فوتبال ملی | 22 شهریور 1376؛ بزرگترین کامبک فوتبال ایران ادامه ناهماهنگی های کمک مربی با سرمربی پرسپولیس یورگن کلوپ: از عملکرد تیم راضی هستم؛ دستیابی به چهارگانه خیلی بعید است گل تماشایی جوردی آلبا به بتیس روی پاس دیدنی دنی آلوز (رئال بتیس 1-2 بارسلونا)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال نوجوانان دختر ساعت 16 و 30 دقیقه چین ساعت 11 و 30 دقیقه چین تایپه کره جنوبی هند ساعت ساعت 14 ساعت 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با برتری چهار بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۴ شود.

در این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت:

مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

نیمه اول

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم روی کار زیبای مهدی کریمی به گل نخست خود رسید. در ادامه حملات ایران ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ششم نیمه دوم، روی حرکت زیبای مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی به شکل رباح ماجری دروازه تایلند را برای بار دوم باز کرد و در این مسابقات هشت‌گله شد. بعد از این گل تایلندی‌ها چند فرصت داشتند که با بی‌دقتی آنها را از دست دادند. در ادامه و در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه نخست، ایران صاحب پنج خطا شد و سنگ‌سفیدی نیز با کارت زرد داور جریمه شد. پس از آن تلاش‌های دو تیم فایده نداشت تا شاگردان شمسایی با همان برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم

تایلندی‌ها این نیمه را بهتر آغاز کردند و سرانجام مزد زحماتشان را گرفتند و در دقیقه پنجم نیمه دوم به گل رسیدند. سورنویچیان، کاپیتان تایلند موفق به بازکردن دروازه ایران شد. شاگردان شمسایی خیلی زود به خود آمدند و توانستند روی یک ضربه کرنر با ضربه والی علی‌اصغر حسن‌زاده گل سوم را به ثمر برسانند. بعد از این گل دوباره تایلند سر تا پا حمله شد و درخشش باقرمحمدی مانع از بازشدن دروازه ایران روی موقعیت‌های تایلند شد. حملات تایلند تا شش دقیقه پایانی نیمه دوم ادامه داشت و دفاع خوب شاگردان شمسایی مانع بازشدن دروازه تیم ملی شد. همین امر سبب شد تا تایلند رو به بازی پاورپلی (پنج‌نفره) بیاورد. همین سبب شد تا دروازه تایلند خالی باشد و باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی، بتواند از دروازه خودی برای بار چهارم دروازه میزبان را باز کند.

ایران حتی فرصت داشت که گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما دقت پایین بهروز عظیمی مانع این اتفاق شد. سرانجام تیم ملی توانست با همان نتیجه چهار بر یک برنده شود و قهرمان آسیا لقب بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران با ۱۳ قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی و دو عنوان سومی، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در قاره آسیاست. تایلند نیز با این شکست، به سومین نایب‌قهرمانی خود رسید و همچنان در حسرت قهرمانی آسیا باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد