Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@21:51:24 GMT

برنامه تلویزیونی «نگاه یک» پس از ۲۱ سال تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۲۶۴۶

برنامه تلویزیونی «نگاه یک» پس از ۲۱ سال تعطیل شد

برنامه تلویزیونی «نگاه یک» که از سال ۸۰ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت، تعطیل شد.

به گزارش قدس آنلاین، برنامه تلویزیونی «نگاه یک» یک برنامه گفت و گو محور بود که از سال ۱۳۸۰ به تهیه کنندگی حسن نهضت روی آنتن شبکه یک سیما می رفت. این برنامه تلویزیونی از ابتدای پخش خود مجریان مختلفی را به خود دیده است که آخرین آنها مهدی مهدی قلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این برنامه که هفته ای یک بار شنبه شب ها ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رفت، در هر قسمت به گفت‌وگو با مسئولان درباره موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... می پرداخت.

آخرین قسمت نگاه یک ۲۱ اسفندماه با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت پخش شد. پس از آن به روال هرساله برنامه در ایام نوروز پخش نشد و بنا بود اولین قسمت در سال جاری روز گذشته به روی آنتن برود که در آخرین لحظات از پخش برنامه جلوگیری شد.

گفته می شود این تصمیم در راستای تغییرات رسانه ملی و با نظر علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما گرفته شده و بناست برنامه صف اول با اجرای حسن عابدینی که این شب ها از شبکه خبر پخش می شود، جایگزین برنامه های گفت و گو محور تلویزیون شده و با مقامات عالی رتبه دولتی گفت وگو کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه نگاه یک شبکه یک نگاه یک برنامه تلویزیونی روی آنتن نگاه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین، «محمد جلیلی» در گردهمایی اساتید و مربیان حرفه حسابرسی به مناسبت فرا رسیدن «روز معلم» با اشاره به «مکتب شهید مطهری» اظهار داشت: هر جا از معیارهای واقعی انقلاب، از جمله اندیشه ها و منطق مطهر فاصله گرفتیم ضربه خوردیم؛ برای مثال در زمینه مفهوم عدالت، شهید مطهری نگاهی عمیق، فراگیر و نو ارائه داده است که هنوز هم کاربردی است و باید قدر و قیمت آن شناسانده شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های آینده سازمان با برنامه ها هماهنگ می‌شود، توضیح داد: از آنجایی که حسابرسی داده محور، به یک مبنای قدرتمند از جمله فناوری حقوقی نیاز دارد، برای توسعه این بُعد از دانش حسابرسی، باید قوانین را واکاوی و شناسایی کنیم.

رئیس هیات عامل سازمان حسابرسی با بیان اینکه عبور از نگاه سنتی در حسابرسی یک ضرورت است، ادامه داد: ظرفیت های سازمان در زمینه آموزش، منحصر به فرد است، اما بنا داریم از ظرفیت همه نخبگان استفاده کنیم؛ مشارکت با کسانی که در حوزه حسابرسی تجربه دارند را بالا ببریم و درهای سازمان را به روی کسانی که قصد برنامه های «تحول خواهانه» دارند، باز کنیم.

برونگرایی در سازمان حسابرسی از محوری ترین برنامه های ما است

مدیرعامل سازمان حسابرسی با تاکید بر «استراتژی برون‌گرایی» بیان‌داشت: در برنامه های تحولی به تجربه کشورهای صاحب سبک و نوآور نیز نیاز داریم و تلاش می کنیم که برای تغییر و توسعه این حرفه، از این ظرفیت بیرونی استفاده کنیم؛ بنابراین نگاه به بیرون و استفاده از ظرفیت های بی شمار و تجربه های جهانی یکی از سیاست های سازمان در برنامه های آینده است.

وی در ادامه گفت: در آموزش های تعریف شده، مهارت های درک محیطی همکاران توسعه خواهد یافت، زیرا بر این باوریم که برای تحول در این حرفه، می بایست مهارت های چند بعدی و کلان محور، برای پرورش یک مدیر توانمند، آموزش داده شود.

مدیرعامل سازمان حسابرسی همچنین به نقش تعیین کننده آموزش اشاره کرد و یادآور شد: آموزش یک سرمایه گذاری زود بازده است، بنابراین باید در گام نخست، نیازهای آموزش را به خوبی شناسایی کنیم و با تحول ابزارهای آموزشی و نگاه به آینده، به مسائل و چالش های حرفه حسابرسی پاسخ دهیم.

در پایان این برنامه، از ۵۵ نفر از اساتید سازمان حسابرسی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو