Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: کردستان به عنوان ششمین استان در مشارکت خیرین و جمع‌آوری کمک‌های انسانه دوستانه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراد فتحی پیش‌از ظهر امروز جلسه تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری جشن گلریزان استان کردستان ضمن قدردانی از زحمت‌کشان این عرصه و حضور و همراهی ارزشمند مردم خیر و نیک‌اندیش کردستانی اظهار داشت: حس نوع‌دوستی در کردستان بی‌مانند است، امسال در ماه مبارک رمضان شاهد حماسه‌ای دیگر از همدلی و حضور گسترده اقشار مختلف در جشن گلریزان در استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه تلاش‌های مسئولان و همراهی مردم نیک‌اندیش استان کردستان سبب آزادی زندانیان جرائن غیر عمد و این نوع دوستی و اقدام خداپسندانه بود.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان تصریح کرد: مشارکت مردم خیرخواه در این آئین معنوی، کردستان را به عنوان ششمین استان در مشارکت خیرین و جمع‌آوری کمک‌های انسانه دوستانه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد معرفی کرد. 

وی گفت: کمک‌های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان گرچه کوچک هم باشد اما باعث شادی و خوشحالی دل خانواده‌های نیازمند شده و آثار و برکات این ایثار در طول زندگی همیشه جاری خواهد بود.

فتحی با یادآوری اینکع خانواده‌های زندانیان بیش از دیگران در معرض آسیب‌‌های احتمالی اجتماعی هستند، تأکید کرد: از همه خیرین و مردم خیرخواه کردستانی انتظار می‌رود هر کس به سهم خود همواره در طول سال در این امر خداپسندانه مشارکت کند.

محمد خسروی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان نیز در این جلسه از برگزاری 12 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و اظهار کرد: امسال شاهد دو جشن گلریزان زورخانه‌ای برای کمک به محکومان نیازمند مالی کردستان نیز بودیم.

وی افزود: با مشارکت انسان دوستانه مردم و همراهی خیرین امسال 4 میلیارد و 600 میلیون تومان برای کمک به زندانیان معسر مالی و جرائم غیرعمدی جمع‌آوری شد و تاکنون 21 نفر با پرداخت بدهی، مساعدت دستگاه قضایی و گذشت انسانه دوستانه شکات از زندان‌های کردستان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان از تمام خیرین نیک‌اندیشی که در این حماسه نوع‌دوستی حضور یافته و تجلی حماسه کردستان همدل شدند، قدردانی کرد.

21زندانی جرائم غیرعمد کردستان آزاد شدندمعاون سازمان‌های زندان‌ها: صدور حکم "حبس" حداقلی می‌شود/ افزایش استفاده از پابندهای الکترونیکی

در پایان این جلسه از هنرمندان فعال که هر ساله با تلاش‌های خداپسندانه به یاری ستاد دیه کردستان می‌آیند، با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی زندانیان استان کردستان جرائم غیرعمد جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس کشانی؛ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان تهران اظهار کرد: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از 1794 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که 119 نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها 319 نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در تهران بدهی 3 زندانی را پرداخت کردند

کشانی با اشاره به این که بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بندها در شهرستان‌های استان تهران بالاست، گفت: هر چند سال گذشته و در قالب برپایی جشن‌های گلریزان فیزیکی و مجازی و بدنبال راه‌اندازی پویش‌های انساندوستانه تعداد 660 نفر از زندانیان بدهکار غیربزهکار با کمک‌های نیکوکاران استان تهران و در قالب تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه استان با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و 171 میلیارد تومان از بند آزاد و به آغوش پرمهر جامعه بازگشتند اما بنا به ارقام سنگین بدهی و شرایط بعضا نامساعد معیشتی برای برخی از طبقات اجتماعی همچنان جمعیت زندانیان غیرعمد در این استان بالا بوده و برای استخلاص این زندانیان اغلب عائله‌مند و سرپرست خانه مساعدت هرچه بیشتر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر