Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را در خصوص جلسه امروز اعضای هیات رییسه این فدراسیون انجام داد.

به گزارش ایران اکونومیست، احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من در خصوص یکسری شایعه‌ها که مربوط به اعضای هیات رییسه می‌شود - مثل این که برخی اعضای هیات رییسه بخواهند یک فردی از دبیرکل برداشته یا یک فردی دبیرکل شود - می خواهم حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله به این کیفیتی که اطلاع‌رسانی شده، نبوده است. من این ها را می گویم که به گوش مجمع برسد. اعضای مجمع! شما به من رای دادید که حافظ منافع و حقوق شما در هیات رییسه فدراسیون فوتبال باشم. این فدراسیون یک روز به یک نتیجه‌ای رسیده که با یک شخصی قطع همکاری کند. بخشی از آن دلایل قطع همکاری منتسب به کسانی است که هنوز در فدراسیون حضور دارند. برای من سوال است که ما به یک نفر می‌گوییم، می‌خواهیم با شما به فلان دلایل قطع همکاری کنیم در حالی که مسئول آن دلایل هنوز در فدراسیون حضور دارد. این افراد به این جهت نمی توانند در آن مناسب یا پست‌ها باشند. آن افراد شاید در پست‌ها و مناصب دیگر به درد بخورند و مناسب باشند اما به درد پست‌های فعلی‌شان نمی‌خورند.

هیچ مستندی در این که یک شخص خاص باشد وجود ندارد، همینطور که سعی کردند در رسانه ها مساله را القا کنند. این‌ها در اکثریت هستند و من به عنوان اقلیت، می توانم فشاری به اکثریت وارد کنم؟ آیا جریان رسانه ای فوتبال می‌پذیرد که من در اقلیت باشم و فشاری وارد کنمبراتی در خصوص این که آیا منظورش حسن کامرانی‌فر است پاسخ داد: مساله یک نفر نیست، چندین نفر هستند. شاید این نظر من است که به صورت خصوصی به رییس فدراسیون گفتم. هیچ مستندی در این که یک شخص خاص باشد وجود ندارد، همینطور که سعی کردند در رسانه ها مساله را القا کنند. این‌ها در اکثریت هستند و من به عنوان اقلیت، می توانم فشاری به اکثریت وارد کنم؟ آیا جریان رسانه ای فوتبال می‌پذیرد که من در اقلیت باشم و فشاری وارد کنم؟ این که مسائل و کاستی هایی که در فدراسیون وجود دارد را به یکی دو عضو فدراسیون نسبت دهید، درست است؟ کجای قانون فوتبال دنیا نوشته که اگر من گویم فلانی صلاحیت ندارد، این اسباب آسیب به فوتبال کشور یا اسباب تعلیق باشد؟ این مسائل مطرح می‌شود تا مسائل دیگری که وجود دارد، دیده نشود و پوشش داده شود. کسانی که مسبب اصلی یکسری اتفاقات بودند، برخی‌شان هنوز سر کار هستند. با آقای رییس قطع همکاری کردیم به این دلیل که مشکلاتی وجود داشته ولی بعضی از دوستانی که مسبب این مشکلات بودند، هنوز در فدراسیون حضور دارند.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسمیت دارد یا ندارد؟

براتی افزود:‌ خیلی از مسائل مهمی که باید اعضای هیات رییسه در جریان باشند را من در جریان نیستم. مثلا نامه‌ای که از فیفا در تاریخ ۱۲ آوریل به دست ما رسید، باید با من در جریان گذاشته می‌شد. این نامه ۲۳ فروردین به دست ما رسید و ۵ روز بعد جوابش را دادیم. من نه اصل نامه را دیدم و نه پاسخ این نامه را. فردا همین مجمع من را به خاطر این نامه مورد خطاب قرار می‌دهد. برخی از اعضای مجمع درباره برخی از اعضای هیات رییسه سوالاتی را مطرح کردند که من نسبت به هیچکدام از موضوعات مطرح شده دخالتی نداشتم. دوستان با اختیارات مدیریتی خودشان تصمیماتی گرفتند و من هم اعتراضاتی به آن تصمیم‌ها ندارم. من چرا باید نسبت به مسائلی که دخالتی در آن نداشتم، پاسخگو باشم؟ چرا نباید نسبت به این بی‌اطلاعی‌ها اعتراض کنم؟ فردا همین دوستان در همین مجمع به ما می‌گویند که اگر بی‌اطلاع بودی، چرا ما را در جریان نگذاشتی. اعضای محترم مجمع من دارم شما را در جریان می‌گذارم. بنده در همین چند موضوع بی‌اطلاع بودم. مثلا درباره این که هیات رییسه رسمیت دارد یا ندارد. این مسائل در ابتدا باید در هیات رییسه بررسی می‌شد. ماده ۸۵ تجویز کرده است که ما مسائل را تفسیر کنیم و اگر به بن‌بستی خوردیم، آن موقع باید استعلام صورت دهیم. چرا من به عنوان عضو هیات رییسه نباید در جریان این استعلام باشم که فدراسیون فوتبال به این شکل در بلاتکلیفی قرار نگیرد؟

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: احمدرضا براتی ، فدراسیون فوتبال ، حسن کامرانی فر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: احمدرضا براتی فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه هنوز در فدراسیون قطع همکاری وارد کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس

رئیس شورای شهر بندرعباس از تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان،مصیب نظری در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، اعضای شوراهای ادوار گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس اظهار کرد: قرار است، در این نشست‌ها که به شکل فصلی برگزار می شود، برای گرفتن تصمیمات بهتر به موضوعات کلانی که به جامعه مربوط است، بپردازیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: در مرکز پژوهش‌های شورا که در صحن علنی شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود، تصمیمات نخبه‌گانی با توجه به تجربه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی گرفته می‌شود و این جمع می‌تواند در اقناع عمومی کمک کند.

تجربه اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار هم راهگشای توسعه است

فاطمه جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم گرامیداشت روز شوراها با تبریک این روز گفت: تخصص، تجربه و دانش اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار دانش اعضای شورای ششم راهگشای توسعه شهر بندرعباس است.

وی با بیان اینکه سومین سالی است که این مراسم برگزار می شود، افزود: وقتی اعضای شوراهایی که در دوره های مختلف اعتماد مردم را جلب کرده‌اند و برای توسعه شهر به عنوان نمایندگانشان انتخاب شده‌اند، تخصص و تجربه و دانشی که هرکدام از اعضا دارند در کنار هم جمع شود، اتفاق خوبی برای توسعه شهرها و روستاها را رقم می زند.

جراره، با اشاره به اینکه خرسندم که توانسته‌ام در سه دوره رای مردم بندرعباس را داشته باشم، عنوان کرد: به واسطه کار شورایی که در ادوار مختلف انجام داده‌ام یک‌سری نواقص و خلاهای قانونی در قانون شورا وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مواردی که اختیارات و جایگاه واقعی شورا را مشخص کند، لحاظ کنیم و همان‌طور که در قانون اساسی به نقش شوراها اشاره شده است، واقعیت و نقش واقعی شورا مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 749282

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس