Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز با حضور اکبر زند مشاور استاندار، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری وسرپرست بهزیستی استان نخستین کارگاه مهارت آموزی و اشتغال فزرندان شبه خانواده در استان به بهره برداری رسید.

سرپرست بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: توانمند سازی اشتغال محور از طریق آموزش‌های فنی و حرفه ای یکی از مولفه های اصلی این اداره کل در مورد تربیت فرزندان شبه خانواده مقیم در خانه‌های شبانه روزی است تا راه برای جذب این کودکان در جامعه پس از ترخیص هموارتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از همکاری مجموعه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: این کارگاه در پنج رشته فنی با همکاری شرکت های دانش بنیان و هنری پارک علم و فناوری استان در حال آموزش فرزندان مقیم در خانه های شبانه روزی الزهرا و ام ابیها واقع در شهرستان زاهدان و خوشبختانه روند آموزش به تولید ختم شده است.

اویسی ضمن اظهار خرسندی از پیشرفت چشم گیر فنی فرزندان تحت پوشش این مراکز بیان کرد: سازمان بهزیستی همواره در تلاش برای جذب بنگاههای اشتغال آفرین جهت آموزش و اشتغال افراد تحت پوشش خود است و طرح های تشویقی اعم از تسهیلات کم بهره کارفرمایی را در دستور کار خود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه همکاری های آموزش محور ویژه جامعه هدف بهزیستی در سال جاری در دستور کار اداره کل بهزیستی استان قرار گرفته است و به صورت ویژه ای در حال پیگیری است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد