Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، ظاهرا با به‌روزرسانی سال آینده، شرکت فولکس‌واگن، نسخه مورد انتظار ID.3 GTX دو موتوره و عملکرد تمام چرخ متحرک را نیز معرفی خواهد کرد.

ما دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی، اما ممکن است در اوایل سال آینده باشد. ID.3 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد؛ بنابراین در حال حاضر یک مدل چهار ساله خواهد بود و این امر باعث می‌شود که ما آن را در سال ۲۰۲۳ ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مارتین هوب، سخنگوی فولکس واگن در راه‌اندازی ID.5 (تصویر زیر) در اتریش به طور خاص در مورد ID.3 GTX سخن گفت: «البته پروژه در حال پیشرفت است. برای فیس‌لیفت ID.3  ما به جزئیات بسیار جالبی دست خواهیم یافت و البته ما متقاعد شده‌ایم که انتظارات مشتری برای کمی قدرت بیشتر، برای تمام چرخ متحرک وجود دارد و آرزوی [مشتری] همان چیزی است که ما داریم.»

فولکس واگن پیش‌تر تأیید کرده بود که به ID.3 GTX چراغ سبز نشان داده است، اما هرگز اعلام نکرد که چه زمانی این مدل به مجموعه اضافه خواهد شد. این هنوز تاییدی نیست که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد گزارش‌های قدیمی‌تر چه در مورد فیس‌لیفت و چه در مورد نسخه GTX همه چیز را نشان می‌دهد.

ID.3 قبلا یک بار به‌روزرسانی شده است؛ در اواخر سال ۲۰۲۱، زمانی که صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تر ۱۲ اینچی، پارچه‌های بهبود یافته، تریم آلکانترا در نسخه‌های برتر و حتی نور پس‌زمینه برای نوار لغزنده صدا به آن داده شد که استفاده از آن را در شب، آسان‌تر می‌کند.

ما نمی‌دانیم فولکس‌واگن چگونه ظاهر ID.3 را تغییر می‌دهد، اما احتمالاً بیشتر بر روی نماها تمرکز خواهد کرد. این مدل طرح‌های جدید چرخ‌ها و گزینه‌های تزئینات داخلی را دریافت خواهد کرد. با به‌روزرسانی‌های بزرگی مانند این، آنها همچنین پیشرفت‌هایی را اعمال می‌کنند که تنها پس از سال‌ها واگذاری وسیله نقلیه به دست مالکان می‌توانست رخ دهد.

فیس‌لیفت ID.3 GTX

فیس‌لیفت همچنین ممکن است تغییراتی را در گزینه‌های پیشرانه و بسته باتری ایجاد کند. نسخه برتر ID.3 GTX اولین ID.3 با سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود که به لطف یک نیروی محرک دو موتوره از کراس‌اوورهای ID.4 و ID.5 بزرگ‌تر است. انواع جی‌تی‌ایکس‌ها ۲۹۹ اسب‌بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که در ۶.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

در عین حال باید گفت که ID.3 GTX سبک‌تر با همان پیشرانه احتمالا به زیر ۶ ثانیه سقوط می‌کند.

کد خبر 674972 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی شرکت‌ خودروسازی فولکس خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی باتری خودروی برقی شرکت خودروسازی فولکس خودرو فولکس واگن فیس لیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت

امتداد - شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی حاکی از آن است که همچنان باید امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محسن احتشام، عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق بازرگانی ایران با توجه به فروکش کردن التهاب بازار ارز و کاهش قیمت دلار اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و آرامش نسبی منطقه، قیمت دلار همچنان پتانسیل ریزش بیشتری دارد و در روز‌های آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ارز خواهیم بود. البته این مساله ارتباط مستقیمی به آرامش و ثبات منطقه دارد و قطعا اگر اتفاقات و تنش‌های جدید داخلی و بین المللی رخ ندهد، روند پایین آمدن قیمت ارز ادامه خواهد داشت.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند به انتظارات تورمی و هیجانات کاذب بازار ارز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که مردم و فعالان اقتصادی در هر لحظه بدون هیچ دلیل خاصی پیگیر قیمت دلار هستند، در حالی که این موضوع در خیلی از مواقع یک موج روانی و هیجانی متاثر از فضاسازی دلالان و سوداگران بازار است. در واقع نباید اجازه دهیم که این مساله به مبنای اصلی بازار تبدیل شود و هیجانات کاذب، باز هم بر قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.

این فعال اقتصادی به اقدامات و تدابیر ویژه بانک مرکزی در کنترل و مدیریت بازار ارز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون با مدیریت منطقی و اصولی بانک مرکزی شاهد بودیم که موج‌های متعدد هیجانی در بازار ارز بعد از مدت کوتاهی فروکش کرده و بازار به ثبات و آرامش رسیده است. در واقع اگر اجازه دهند بانک مرکزی برنامه‌ها و اهداف خود را با استقلال و اختیارات کافی تدون و اجرایی کند، شک نکنید قیمت دلار بسیار پایین‌تر از قیمت کنونی خواهد بود. در نتیجه باید فرصت دهند بانک مرکزی کار خود را انجام داده و هیچ سازمان و نهاد و ارگان دیگری در کارش دخالت نکند.

احتشام با تاکید بر تداوم ثبات و آرامش بازار ارز و تاثیر مثبت آن بر روند تولید و تجارت کشور گفت: بی‌تردید مردم و تمامی فعالان تجاری و اقتصادی کشور به دنبال ثبات و پیش‌بینی پذیر شدن بازار هستند و تنها گروهی که خواهان اختلال در بازار است، دلالان و سودجویانی هستند که از این شرایط سود می‌برند. در نتیجه امیدوارم شرایط کنونی همچنان تداوم یابد تا قیمت ارز همچنان به روند کاهشی خود ادامه دهد تا به نطقه ثبات و نرخ متعادل خود برسد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت