Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:20:32 GMT

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیاری دوره فلوشیپ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۱۵۶

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیاری دوره فلوشیپ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ را به مدت دو روز تمدید کرده است و متقاضیان می توانند از شنبه ۲۴ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ روز پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ از طریق دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می شود.

آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ رأس ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۳ خرداد از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون صورت می گیرد.

آزمون شفاهی تمامی رشته ها در روزهای ۱۶ تا ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

در صورت نیاز، امکان ادامه فرآیند برگزاری مرحله شفاهی آزمون از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ خرداد وجود خواهد داشت.

کلیه دانشگاه ها به مدت ۲ هفته پس از برگزاری و اتمام مرحله شفاهی آزمون موظف هستند اعتراضات آزمون شفاهی را بررسی کنند.

نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون توسط دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

دانشگاه های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی موظف هستند پس از اطلاع رسانی به داوطلبین در تاریخ مشخص شده نسبت به دریافت اعتراضات مرحله شفاهی آزمون، بررسی اعتراضات توسط گروه های تخصصی و نیز اعمال نتایج آن اقدام کنند. پس از آن هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.

کد خبر 5484741

منبع: مهر

کلیدواژه: فلوشیپ ثبت نام داوطلبان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی شورای صنفی دانشجویی آزمون دستیاری معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت علوم دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان امور دانشجویان دوره دکتری وزارت علوم تحقیقات و فناوری متولی برگزاری آزمون مرحله شفاهی آزمون آزمون پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد