Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:56:08 GMT

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو / کلیک کنید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۲۲۲

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو / کلیک کنید

به گزارش ایمنا مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد. ثبت نام این طرح از روز یکشنبه مورخ یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان روز پنج شنبه مورخ پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشت.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ایران خودرو، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷PT، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۷P، پژو ۲۰۷i دستی سقف شیشه‌ای در این دو طرح عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

    پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷PT با قیمت قطعی ۲۰۸ میلیون ۹۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان

    پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با قیمت قطعی ۱۸۵ میلیون ۲ هزار و ۹۰۰ تومان

    پژو پارس TU۵ با قیمت قطعی ۱۷۶ میلیون ۷۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان

    پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۷P با قیمت قطعی ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان

    پژو ۲۰۷i دستی سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی ۲۳۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و پانصد تومان

ثبت نام ایران خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ۶ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۴۳۴ نفر ثبت نام کردند و ۶ میلیون و ۲۲ هزار و ۵۱۷ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.‌

برندگان ایران خودرو

در فروش فوق‌العاده عادی ایران خودرو ۱۰ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۱۰ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی اینجا کلیک کنید

تعداد خودروهای قرعه کشی ایران خودرو

نوع طرح فروش فوق العاده عادی فروش محصولات ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نام خودرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو تعداد متقاضی ظرفیت رزرو پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷PT ۱.۱۷۴.۱۸۹ ۱۸۰۰ ۱۸۰۰ ۳۱.۵۸۹ ۱۸۰۰ ۱۸۰۰ پژو پارس سال با موتور XU۷P ۹۳۷.۵۰۰ ۲۳۵۰ ۲۳۵۰ ۳۴.۹۸۷ ۲۳۵۰ ۲۳۵۰ پژو پارس سال با موتور TU۵ ۲.۳۷۹.۰۷۹ ۲۸۵۰ ۲۸۵۰ ۸۵.۲۷۶ ۲۸۵۰ ۲۸۵۰ پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته ۶۵۷.۶۹۳ ۱۲۵۰ ۱۲۵۰ ۲۰.۶۶۳ ۱۲۵۰ ۱۲۵۰ پژو ۲۰۷i دستی سقف شیشه‌ای ۸۷۴.۰۵۶ ۱۷۵۰ ۱۷۵۰ ۲۴.۰۳۶ ۱۷۵۰ ۱۷۵۰ مجموع ۶.۰۲۲.۵۱۷ ۱۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰ ۱۹۶.۵۵۱ ۱۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰

سایت ایران خودرو ۱۴۰۱

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

موعد تحویل ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.‌

منبع: اقتصادنیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان قرعه کشی قیمت قطعی ایران خودرو ۶ میلیون قرعه کشی پژو ۲۰۷i

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازار‌های بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۴ وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J ۷ یا چری تانسو ۰۶ همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل جائکو J ۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

ظاهر جائکو J ۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J ۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتور‌های الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟