Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@21:17:19 GMT

زنجیره فولاد روی رینگ تالار نقره‌ای

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۲۴۸

زنجیره فولاد روی رینگ تالار نقره‌ای

بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه میزبان عرضه حدود ۲ میلیون تن سنگ آهن و فولاد است. به این ترتیب یک میلیون و ۸۹۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی و ۱۰۲ هزار و ۶۷۰ تن شمش بلوم روی تابلو می رود.

 بر این اساس تالار حراج باز بورس کالا میزبان عرضه ۳۲۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و کلوخه، ۲۷۴ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن و ۲۱ هزار تن وکیوم باتوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز شاهد عرضه یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تن گندله سنگ آهن، ۱۵۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۰۲ هزار و ۶۷۰ تن شمش بلوم، ۲ هزار و ۹۸۰ تن شمش روی، ۷۲۵ تن شمش سرب، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن شمش آلومینیوم، یک هزار و ۷۰ تن بیلت آلومینیوم، ۴ هزار و ۳۳۶ تن تیرآهن و میلگرد کلاف، یک هزار و ۹۹ تن ناودانی، ۵ هزار و ۹۰ تن مس کاتد، ۱۱ هزار تن مس کم عیار و ۲ هزار تن هیدروکسید آلومینیوم است.

یک میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۶ تن سیمان هم در تالار سیمان بورس کالا عرضه می شود. براساس این گزارش، ۸ هزار و ۱۰۰ تن قیر و ۲ هزار تن سیمان در تالار صادراتی عرضه می شود.

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز عرضه ۹۱ هزار و ۹۸۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، گوگرد، لوب کات و PDA TAR را تجربه می کند.

بازار فرعی در این روز شاهد عرضه ۱۰ هزا رو ۵۴۴ تن میلگرد کلاف، قیر آند آلومینیوم، کنسانتره سرب، ضایعات پلیمری، تیشو، اکسید آلومینیوم، هیپو کلریت سدیم (آب ژاول)، هیپوکلریت کلسیم و منو کلرو استیک اسید است.

در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۹۷۹ تن انواع کالادر تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

 کالاخبر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سنگ آهن هزار تن تن شمش ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گجت پوشیدنی جدید خود در تابستان است و هوش مصنوعی احتمالاً نقش اصلی را در شکل‌دهی به تجربه‌ی کاربران خواهد داشت.

دکتر هان پاک، رئیس تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً در جلسه‌ای با اعضای مشاوره‌ی پزشکی و گروه تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت، درباره‌ی نقش هوش مصنوعی گجت‌های پوشیدنی در بهبود وضع سلامتی کاربران هم‌اندیشی کرد.

میونگ جین چونگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های طولانی‌مدت جمع‌آوری شده از گلکسی رینگ یا ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانند برای درک بهتر وضع جسمانی و تاریخچه‌ی بیماری کاربر مفید باشند. او اعتقاد دارد که آینده‌ی هوش مصنوعی این است که اطلاعات گسترده‌ای را از زندگی روزمره‌ی فرد استخراج کند و بینش عمیقی از سلامت او ارائه دهد.

دکتر مایکل بلوم، فوق تخصص قلب و عروق، اعلام کرد که مانیتورینگ مداوم می‌تواند ابزار مهمی در شناسایی زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌های احتمالی باشد. فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی مسائلی با خطر بالا هستند که می‌توانند از طریق مداخلات نسبتاً ساده مدیریت شوند.

دکتر بلوم می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مشکلات پایه‌ای را که ممکن است به بیماری‌های حاد منجر شوند، بهتر مورد بررسی قرار دهند و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به توصیه‌های عملی و قابل اجرا تبدیل کند.

دکتر دیوید کلوناف، رئیس مؤسسه‌ی تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی میلز-پنینسیولا، گفت که مانیتورینگ گلوکز برای مدیریت دیابت و برای افرادی که دیابت ندارند، اما می‌خواهند به سبک زندگی سالم‌تری روی بیاورند، رایج‌تر شده است. ترکیب ابزار‌های پوشیدنی و هوش مصنوعی می‌تواند درک دقیق‌تری از سلامت متابولیکی ارائه دهد و فرصت‌هایی برای بهبود کلی سلامت و ورزش را فراهم کند.

مشخص نیست که گلکسی واچ ۷ یا حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ چه امکاناتی ارائه خواهند داد، اما این مصاحبه‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ امکانات سلامتی‌محور مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به دستگاه‌های پوشیدنی خود وارد خواهد کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!