Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@10:57:02 GMT

آخرین خبرها از وضعیت محمد کاسبی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۲۸۳

آخرین خبرها از وضعیت محمد کاسبی

وضعیت محمدکاسبی بهتر است و پزشکان اجازه ترخیص این هنرمند از بیمارستان را دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کاسبی که مدتی است دوباره در بیمارستان بستری شده، ضمن اعلام این‌که حالش به نسبت گذشته بهتر است، خبر داد که به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

این بازیگر با اشاره به روند درمان خود گفت: نسبت به روزهای گذشته خیلی بهتر هستم و پزشکان امروز اجازه ترخیص از بیمارستان را به من داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما پیشکسوتان از وزارت فرهنگ این توقع را داریم همان‌گونه که دیگر نهادها برای کارکنان‌شان، بیمارستان و دیگر امکانات رفاهی را فراهم می‌کنند، برای ماهم این امکانات لحاظ شود.

کد خبر 573652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد کاسبی بیماری محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت اصفهان هنرمند پیشکسوت بازيگر سينما و تلويزيون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم

از گفته‌های ترزیچ پیداست که دورتموند تقریبا با تمام قوا، به مصاف نماینده فرانسه می‌رود. 

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، روز سه شنبه اعلام کرد که مارسل زابیتسر و دونیل مالن به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده خواهند بود.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند همچنین از بازگشت امره جان و یان ماتسن از محرومیت بهره‌مند خواهد شد. زابیتسر که به مدت چند روز به دلیل بیماری از میادین دور بود و مالن که از مصدومیتی که در بازی‌های ملی ماه گذشته متحمل دچار آن شده بود در حال بهبود است، به تمرینات بازگشته‌اند.

ترزیچ گفت:

مارسل و دونیل هر دو در تمرینات شرکت کردند. انتظار داریم که فردا در دسترس باشند. مارسل احساس بهتری دارد و ما به او با فرمی که پیش از بیماری‌اش داشت، در بازی فردا نیاز داریم.

دورتموند، قهرمان لیگ قهرمانان سال 1997، در مرحله گروهی نیز با پاری سن ژرمن روبرو شد. تیم فرانسوی با نتیجه 2-0 در پاریس پیروز شد و سپس در دورتموند به تساوی 1-1 رسید.

ترزیچ در ادامه گفت:

در بازی برگشت می‌شد فهمید که ما درس‌هایی را از بازی اول یاد گرفته‌ایم. حالا به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در این فصل در اوج خود قرار دارد و آن‌ها در سال ۲۰۲۴ تنها یک شکست داشتند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. ما باید نسبت به آن بازی در دورتموند عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما مطمئن هستیم که این عملکرد را فردا و هفته آینده در پاریس نشان خواهیم داد. هدف آشکار ما این است که فردا بعد از بازی، مزیتی کوچک به دست آوریم. می‌دانیم که برای رسیدن به رویای خود باید حداقل 180 دقیقه در بالاترین سطح بازی کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است