Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@19:31:24 GMT

«خودرو» صدرنشینی را پس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۳۲۴

«خودرو» صدرنشینی را پس گرفت

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۸۷ هزار و ۱۷۳ معامله به ارزش ۷ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست.

 بر پایه معاملات امروز یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه، شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۶۹۲ واحد افزایش به رقم ۴۲۹ هزار و ۱۱ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۱۵۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، امروز، بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۷ هزار و ۹۷۷ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۱۴ هزار و ۴۸۱ واحدی را تجربه کردند.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۸۷ هزار و ۱۷۳ معامله به ارزش ۷ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فراورده‌های نفتی با ۵۳ هزار و ۱۸۹ معامله به ارزش ۴ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۵۸ هزار و ۸۷ معامله به ارزش ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۴۴ هزار و ۹۲۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال و گروه چند رشته ای صنایع با ۴۳ هزار و ۷۸۰ معامله به ارزش ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۶۹۳ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با یک هزار و ۵۲۱ واحد، شرکت پالایش نفت تبریز با ۷۶۱ واحد، شرکت فولاد خوزستان با ۶۳۳ واحد و شرکت مبین انرژی خلیج فارس با ۶۳۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند

در مقابل، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۳۷۱ واحد، شرکت پتروشیمی جم با ۲۳۹ واحد، شرکت پتروشیمی شیراز با ۲۱۸ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۲۱۷ واحد و شرکت پالایش نفت تهران با ۲۱۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۳۱ واحدی به رقم ۲۱ هزار و ۲۰۴ واحد رسید

همچنین، امروز بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۵ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۳۶ واحد، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با ۲۶ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۱۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۹ واحد و شرکت صنعتی مینو با ۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند

در مقابل، شرکت اعتباری ملل با ۴.۷۴ واحد، شرکت تولید نیروی برق دماوند با ۲.۵ واحد، شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با ۲.۳ واحد، شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین با ۲ واحد و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با ۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

سنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جریان معاملات امروز واحد بیشترین تاثیر شرکت پالایش نفت میلیارد ریال معامله به ارزش بر رشد شاخص سرمایه گذاری شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداسیما، وحیده رخشانی گفت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.   معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی  است.   او ادامه داد: سفارش تهیه تعداد ۱۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.   به گفته رخشانی، بالغ بر ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.   سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان