Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:00:34 GMT

نگاهی به بلیزر RS 2022؛ سدانی اقتصادی از شورولت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۴۳۷

نگاهی به بلیزر RS 2022؛ سدانی اقتصادی از شورولت

شورولت بلیزر، دارای ویژگی های ایمنی زیادی است؛ این خودرو در تریم RS، دارای چراغ‌های LED باریک است که به صورت افقی در گوشه‌های فاسیای کشیده می‌شوند، با چراغ‌های مربعی شکل که در پایین‌تر نقطه و در هر گوشه سپر قرار دارند. 

رنگ نیترو زرد بلیزر، رنگی جدید برای سال ۲۰۲۲، این شاسی بلند تهاجمی را چشم نوازتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سقف مشکی استاندارد تریم RS و نشان‌های مشکی بهتر به نظر می‌رسد. چرخ‌های ۲۱ اینچی مشکی براق اختیاری به بهبود ظاهر کمک می‌کنند، اما هزینه اضافی ۱۰۰۰ دلاری نسبت به نسخه پایه دارند.

داخل آن به اندازه نمای بیرونی چشم نواز نیست؛ چرم مشکی صندلی‌ها و فرمان را می‌پوشاند، با همان رنگی که تا داشبورد، پانل درها، کنسول میانی و جا‌های دیگر کشیده شده است.

   

در مدل RS، یک ویژگی خاص وجود دارد که خودنمایی می‌کند: دریچه‌های تهویه هوا که به طور عجیبی به کار برده شده است. تزئینات قرمز اطراف هر دریچه در بین کابین ظاهر می‌شود و با دوخت‌های قرمز ظریف روی صندلی‌ها مطابقت دارد.

از لحاظ تکنولوژی، اما بلیزر چیزی نسبت به رقبای خود کم ندارد. صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کار پلی و اندروید اتو از الزامات این روز‌های دنیای خودرو‌های رده بالا به حساب می‌آیند که خوشبختانه بلیزر از آن‌ها برخوردار است.

   

تریم RS بلیزر دارای موتور ۳.۶ لیتری V۶ استاندارد است که ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ پوند فوت گشتاور را به وسیله‌ی گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک هدایت و از طریق سیستم تمام چرخ متحرک به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد.

    باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است