Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:30:59 GMT

دستگيري زورگيران مسافرکش نما

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۵۶۵

خبرگزاری آریا-سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیری که تحت پوشش مسافرکشی از مسافران خودرو زورگیری می‌کردند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ ضرغام آذین اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری وردآورد حین گشت زنی به راننده و 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری که با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ماموران در استعلام پلاک خودرو به سرقتی بودن آن پی می‌برند، افزود: سریعا وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار در یک تعقیب و گریز و شلیک چند تیر خودرو متوقف و سارقان که قصد متواری شدن را داشتند با درایت ماموران دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی از خودرو یک دستگاه تلفن همراه سرقتی و دو قبضه انواع سلاح سرد کشف شد که متهمان 25 الی 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت خودرو و تلفن همراه از شرق تهران معترف شدند و پس از شناسایی مالباخته مشخص شد متهمان در پوشش مسافر اقدام به زورگیری و سرقت کرده بودند.
سرهنگ آذین به شناسایی 12 تن از مالباختگان اشاره کرد و اضافه کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند