Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:45:56 GMT

برگزاری همایش جمعیت جوان در قم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۵۹۵

برگزاری همایش جمعیت جوان در قم

همایش جمعیت جوانان با شعار (جوانان پله پیشرفت انقلاب) در راستای اجرایی نمودن بند یک اصل 110 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) در بیست و نهمین روز از اردیبهشت ماه 1401 در سالن بیداری اسلامی مدرسه علمیه جامعه الزهرا برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم جلسه هماهنگی همایش جمعیت جوانان پله پیشرفت انقلاب در دفتر خانم عبداللهی معاون امور بانوان استانداری قم با حضور محسن فارسی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، مدیر موسسه ره آورد زندگی نوین و همچنین جمعی از کارشناسان و نمایندگان دستگاههای مرتبط اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زینب عبداللهی معاون امور بانوان استانداری قم طی سخنانی در این جلسه عنوان کرد: در استای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه جمعیت (فرزند آوری) قرارگاهی با عنوان (قرار گاه جمعیت) در سطح کشور به ریاست وزیر کشور و در استان قم به ریاست استاندار محترم، در قم تشکیل گردیده که جلسات اولیه آن برگزار و 21 دستگاه اجرایی ضمن عضویت در این قرارگاه مسئولیتهای گوناگونی را برعهده گرفته اند.

عبدالهی گفت: جهت اجرایی شدن هر چه بهتر این اصل، نظارت و بازرسی های دقیقی تا حصول نتیجه و خروجی مناسب در دستور کار قرار گرفته و امیداوریم تلاش و پشتکار مدیران جهادی و انقلابی ، دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در این خصوص مرتفع سازند.

معاون امور بانوان استانداری قم افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش شناسایی مناسب ظرفیت ها و آموزش جامعه هدف است و این موضوع مهم بایستی تا ارتقاع سطح مورد انتظار پیگیری شود.

عبدالهی در ادامه سخنان خود به حضور اقشار مختلف در این همایش از جمله : اساتید ، نخبگان ، طلاب و مبلغه های فعال، مسئولین پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهر ، فرماندهان ناحیه های مقاومت بسیج ، مدیران کانونهای فرهنگی، مراکز و کارشناسان بهداشت ، مسئولین بسیج خواهران ادارات اشاره کرد و گفت: در تلاشیم از تمامی ظرفیت های بخصوص مرکز علمیه جامعه الزهرا به بهترین شکل استفاده و بهره لازم را ببریم .

همچنین محسن فارسی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد:همکاری تمامی دستگاههای اجرایی در این زمینه باعث میشود تا استان قم در برگزاری این همایش الگوی کل کشور شود چرا که نگاه و انتظار دیگر استان ها از استان قم چنین است.

فارسی گفت: محور سبک زندگی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جز اولویت ها قرار دادیم و هدف ما دقیقا زوج های جوانان هستند ، سهل نمودن ازدواج در سنین مناسبت با پیگری موضوع اشتغال ، مسکن و ازدواج آسان با برگزاری کارگاههای متعدد نیز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار دارد.

در ادامه این جلسه پسس از بحث و بررسی و نقطه نظرات نمایندگان دستگاههای اجرایی مجتبی ویژه مدیر موسسه ره آورد زندگی نوین عنوان کرد : با حمایت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم این همایش با شعار جمعیت جوان پله پیشرفت کشور با دو محور گردآوری و شناسایی مجموعه های فعال در حوزه جمعیت فرزندآوری و در کنار آن خانواده های جوان و نخبه که 3 فرزند به بالا دارند را شناسایی کرده و با ایجاد یک شبکه به صورت متداوم با همکاری وزارت ورزش و جوانان معاونت امور بانوان استانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه ایجاد، تا با برنامه ریزی در این موضوع مهم اقدامات لازم صورت پذیرد.

ویژه گفت: در این همایش علاوه بر حضور افراد و مجموعه های فعال در حوزه جمعیت و فرزند آوری و همچنین استفاده از اساتید در این موضوع در آخر از فعالین حوزه جمعیت در اقشار مختلف مانند گروه های جهادی گروه‌های تبلیغی، موسسات مردم نهاد ،اساتید ،هنرمندان بازیگران ،نویسندگان ،کارگردانان ، ورزشکاران و نخبگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانی جمعیت اداره کل ورزش و جوانان امور بانوان استانداری حوزه جمعیت استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو