Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:27:05 GMT

سراجی؛ ایستاده پای فوتبال یا منافع شخصی؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۳۷۵۳

سراجی؛ ایستاده پای فوتبال یا منافع شخصی؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مطرح کردن شعاری و عمل نکردن به آن، نشان داد از سخن تا عمل، فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش مشرق، در ماه‌های اخیر و تنش‌های مختلف در فدراسیون فوتبال در زمان شهاب‌الدین عزیزی خادم و پس از عزل موقت او، نام مهرداد سراجی به عنوان یکی از اعضای مخالف بارها مطرح شد. سراجی به نوعی خود را مخالف سرسخت عزیزی خادم مطرح کرد و پس از عزل موقت او نیز، با شعار «پای فوتبال ایستاده‌ام» که به گفته خودش بعداً آن را به «پای فوتبال ایستاده‌ایم» تغییر داد، از عزم خود برای رسیدگی به مسائل مختلف فوتبال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش ماجدی به پرونده گل گهر، قهر رئیس فیفا و بازی با کانادا

هرچند در مورد ادامه حضور سراجی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از برکناری‌اش از مدیرعاملی باشگاه سایپا که شرط حضورش در هیئت رئیسه بود، تردید وجود دارد، با این حال با رفتارهای اخیر او، سؤالاتی نیز مطرح می‌شود. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که مدعی ایستادن پای فوتبال است، در شرایط حساسی که باید تصمیم‌گیری‌های لازم صورت بگیرد تا مجمع فدراسیون فوتبال در تاریخ 10 خرداد برگزار شود، از حضور در جلسه هیئت رئیسه، امتناع کرده است. مسئله‌ای که نشان می‌دهد، ایستادن پای فوتبال، فقط یک شعار است.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه داد و به جز مهرداد سراجی، تمامی اعضا با وجود نظرات موافق و مخالف و اختلاف نظرهای موجود، در جلسه حاضر بودند. با این حال، تنها کسی که شعار ایستادن پای فوتبال را داده بود، از حضور در این جلسه امتناع کرد تا هیئت رئیسه را از رسمیت بیندازد. آیا ایستادن پای فوتبال، به این شکل معنا می‌شود یا با وجود نظر مخالف و اختلاف نظر، باید ایستاد و سخن گفت؟

همانطور که در روزهای اخیر بارها مطرح شده، برخی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از برکناری عزیزی خادم به دنبال منافعی بوده و هستند که با دست نیافتن به این منافع، رفتارهای دیگری را دنبال می‌کنند. رفتارهایی که به هیچ وجه، معنی ایستادن پای منافع فوتبال نیست و بیشتر به ایستادن پای منافع شخصی تعبیر می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مهرداد سراجی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند