Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری جنوا، تعدادی دوچرخه باری الکتریکی پدالی را به عنوان بخشی از جایزه شهری ۲۰۲۱ خود برای تحرک پایدار دریافت کرد. این جایزه به منظور قدردانی از تلاش‌ها و ابتکاراتی بود که شهر در ترویج و ترویج استفاده از دوچرخه در سطح محلی انجام داده بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این دوچرخه‌های باری خود بخشی از یک ابتکار جدید را تشکیل می‌دهند؛ شهرداری در نظر دارد از آنها برای آزمایش راه‌حل‌های تحویل بار به مشتری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابتکار با همکاری ANCI، انجمن ملی شهرداری‌های ایتالیا انجام می‌شود. آن‌ها بر این باور هستند که افزایش آگاهی از پروژه‌های ابداع شده توسط ادارات به منظور متقاعد کردن بیشتر شهرداری‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرهای آینده که به طور فزاینده‌ای برای دوچرخه مناسب هستند، ضروری است.

تعدادی از دوچرخه‌های باری به صورت امانت به شرکت‌های کوچک این شهر واگذار می‌شود که به نوبت به صورت آزمایشی از آنها استفاده خواهند کرد. یک مورد نیز به طور موقت در اختیار Aster، شرکت خدمات منطقه‌ای شهرداری جنوا قرار خواهد گرفت.

شرکت شهرداری همچنین به صورت آزمایشی از ابزارهایی برای حمایت از مداخلات تعمیر و نگهداری فضاهای سبز عمومی و پارک‌های شهر استفاده خواهد کرد که مستلزم حمل‌ونقل و استفاده از ابزارهای کوچک و متوسط است.

دوچرخه‌های باربری وسایل حمل‌ونقل پرکاربردی هستند که امکان حمل بارهای کوچک و تجهیزات را به سرعت و به روشی فوری و بدون ایجاد ترافیک و آلودگی فراهم می‌کنند. علاوه بر این، پیدا کردن پارکینگ برای آنها نیز آسان است. این امر، آن‌ها را به ویژه برای فعالیت‌هایی مانند تحویل و سفرهای کوتاه مناسب می‌کند و به ایجاد تحرک شهری پایدارتر و بهبود کیفیت زندگی و هوا در شهر کمک می‌کند.

شهرداری جنوآ در حال حاضر درخواست‌های شرکت‌های خصوصی را برای استفاده آزمایشی از دوچرخه باری می‌پذیرد. شرکت‌های محلی تمایل زیادی را برای قرض گرفتن این دستگاه‌های جابه‌جایی، ابراز کرده‌اند.

کد خبر 573664

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه های باری دوچرخه سواری جنوآ ایتالیا دوچرخه الکتریکی شهرهای جهان شهرداری های جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف

مدیر عامل شرکت مارگارین گفت: با جذب سرمایه و از طریق برنامه ریزی های استراتژیک و مدون، اهداف بلند مدت شرکت را محقق خواهیم کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خشایار قاجار مدیر عامل شرکت مارگارین در گفتگویی اختصاصی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال مالی 1402 گفت: میزان تولید در سال 1402 نسبت به سال مالی قبل 37 درصد افزایش داشته است. همچنین تنوع در تولید ماهیانه محصولات از 19 مورد به 32 مورد رسیده که نشان از رشد 68 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه مشتریان حوزه صنف و صنعت این شرکت 178 درصد بیشتر شده است افزود: در میزان تحقق اهداف بودجه برای تولید محصولات در سال 1402 حدود 143 درصد افزایش تولید داشته ایم.

قاجار در مورد برنامه های محقق شده این شرکت در سال 1402 گفت: راه اندازی فروش هیبریدی، تولید روغن خانوار با برند خروس، به روز رسانی بسته بندی ها، حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات، فعالیت مجدد نماد بورسی، انجام طرح طبقه بندی مشاغل، برگزاری مجامع سال مالی 1400 و 1401، وصول بخشی از مطالبات ، رفع بخشی ازتعهدات ارزی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال مالی 1402 بوده است.

مدیرعامل مارگارین در ادامه به چشم انداز این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به بازار پایتخت از یک سو و از سوی دیگر به دلیل بهره مندی از زیر ساخت های مناسب انرژی، آب، تجهیزات و فضای قابل توسعه برای ایجاد سوله های جدید چشم انداز مارگاین تبدیل شدن به مجتمع صنایع غذایی در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه با جذب سرمایه و از طریق برنامه ریزی های استراتژیک و مدون، اهداف بلند مدت شرکت را محقق خواهیم کرد؛ تصریح کرد: مارگارین عمده فعالیت های خود در برنامه چشم انداز شرکت را در سه گروه اصلی طبقه بندی و دنبال خواهد کرد.

قاجار گروه اول را استفاده بهینه از ظرفیت های موجود شرکت  ارزیابی کرد و گفت: یکی از فعالیت های  این گروه ورود به عرصه تولید محصولات و مواد اولیه روغنی مورد نیاز در صنایع مختلف از جمله صنعت دارویی کشور است که هم اکنون در مرحله برنامه ریزی و آماده سازی زیر ساخت های پیش از بهره برداری قرار داریم.

وی ادامه داد: قصد داریم با استقرار پلنت فرکشنیشن امکان تولید محصولات تخصصی تر هم چون شورتنینگ های خاص کرم ویفر، شورتنینگ های مخصوص شکلات صبحانه، روغن خامه قنادی، جایگزین های چربی های مغزی و روکش شکلات و بستنی را در مجموعه فراهم کنیم.

مدیرعامل مارگارین توجه به محصولات پرتقاضا و پرمصرف را گروه دوم فعالیتی این شرکت در برنامه چشم انداز ارزیابی کرد و گفت: فعالیت های این گروه در راستای ایجاد و توسعه مجتمع غذایی مارگارین خواهد بود.

وی ادامه داد: تولید انواع کره، سس مایونز و کچاپ، انواع محصولات غلات و فیبردار مانند ماکارونی، نودل، تولید انواع نوشیدنی شامل آب آشامیدنی آب میوه کنستانتره، تولید انواع نان صنعتی و حجیم شده، تولید انواع پنیر پیتزا و فراورده گوشتی و بسته بندی انواع ترشیجات، قند و شکر از جمله برنامه های شرکت برای توسعه مجتمع غذایی مارگارین است.

قاجار تولید محصولات جانبی بر پایه روغن را گروه سوم فعالیتی این شرکت در برنامه چشم انداز دانست و گفت: تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین و محصولات ویژه خوراک دام و طیور را جزو بازار های هدف خود قرار داده ایم.

 

دیگر خبرها

  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا