Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا غزنوی گفت: فضای موجود و اماکن مختلف طبیعی و غیر طبیعی در استان اصفهان برای آموزش ورزش‌های هوایی بسیار مفید و ارزشمند است که می‌تواند میزبان برنامه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی باشد.

وجود انواع کوهستان‌ها با حالات و ارتفاعات گوناگون، تپه‌ها و دیگر عرصه‌های طبیعی ظرفیت مناسبی در استان اصفهان برای گسترش رشته‌های زیرمجموعه ورزش‌هایی هوایی مانند پاراگلایدر و پاراموتور در مسافت‌های دور و نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید این ظرفیت همچنین می‌تواند برای توسعه گردشگری ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد و بدون شک علاقه‌مندان داخلی و خارجی متعددی در این زمینه حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستند.

همچنین رییس کمیته ورزش‌های هوایی هیات انجمن‌های ورزشی اصفهان از برگزاری سمینار آموزشی پرواز تِرمیک (طولانی مدت و با مسافت دور) با تدریس "بورخارد مارتنز" مدرس بین المللی و مرجع پرواز مسافت از کشور آلمان خبر داد.

محمدرضا غزنوی گفت: این رویداد آموزشی ورزشی پنجشنبه این هفته از ساعت ۱۴ تا ۲۱ با حضور بالغ بر ۱۵۰ خلبان، مربی و ورزشکار ورزش‌های هوایی از سراسر کشور در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این سمینار را ارتقاء سطح علمی خلبانان و مربی‌های کشورمان دانست وگفت: مباحثی همچون پرواز طولانی مدت با پاراگلایدر و بدون موتور و پرواز فرا منطقه ای، انتخاب تجهیزات مناسب، و آموزش مسائل ایمنی و امنیتی، افزایش سرعت پرواز و نگهداری و حفظ تحهیزات در این دوره آموزش داده می‌شود.

رییس کمیته ورزش‌های هوایی هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان می‌گوید قدردانی از پیشکسوتان و بزرگان این رشته در کشور از دیگر برنامه‌های جانبی سمینار یاد شده است.

استان اصفهان ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد و حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش هوایی توسعه گردشگری سمینار آموزشی ورزش های هوایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان

 

 در ادامه لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، و از هفته بیستم، تیم هندبال آلومینیوم در اصفهان به مصاف پرواز هوانیروز می‌رود.

تا پیش از این دیدار اراکی‌ها با ۷ امتیاز، بالاتر از تیم ۵ امتیازی پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول قرار دارند.

دو تیم از ساعت ۱۸ و سی دقیقه دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در اصفهان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری