Web Analytics Made Easy - Statcounter

یخچال فریزرها هم مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است دچار ایرادات و عیب‌ هایی شده که برای تعمیر باید کار را به یک تکنسین متخصص سپرد. اگر فرد مهارت کافی را در تعمیر و سرویس یخچال فریزر و ساید بای ‌ساید را نداشته باشد، علاوه‌ بر این‌ که ممکن است ایراد را برطرف نکند، می تواند صدمات جدی به موتور یا بخش ‌های دیگر یخچال وارد کرده و سبب صرف هزینه هنگفتی نیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر نقطه ای از تهران که سکونت دارید، نگران مشکل و ایراد پیش‌ آمده در یخچال فریزر خود نباشید. شرکت پارس پویش یک شرکت معتبر و شناخته ‌شده در زمینه تعمیر، سرویس و نصب انواع لوازم برقی خانگی بوده و دارای سال ‌ها تجربه در این حرفه می‌باشد. این مجموعه دارای تکنسین ‌ها و متخصصان زبده و کاربلد بوده و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ‌ساید را به بهترین نحو انجام می ‌دهد.

اگر به ‌دنبال تعمیرکار مناسب و با تجربه برای تعمیر یخچال فریزر در تهران و سایر لوازم خانگی خود هستید، می‌توانید روی خدمات این شرکت به عنوان بهترین شرکت تعمیر و سرویس لوازم خانگی حساب کرده و با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید. پس‌ از ثبت درخواست، تعمیرکار در زمان تعیین‌ شده در محل حاضر و اقدام به عیب یابی و تعمیر وسیله مورد نظر می ‌نماید.

مشکلات رایج در یخچال فریزر

یخچال فریزر ها و ساید بای‌ ساید ها از هر برند و مدلی که باشند، پس‌ از مدت‌ طولانی استفاده و یا نگهداری نادرست از آن ‌ها، دچار ایرادات و مشکلاتی می‌ شوند که برای برطرف کردن ایرادات نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص خواهید داشت. از جمله ایرادات و عیوب رایج در یخچال فریزر ها که نیاز به تعمیر دارند می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال فریزر برفک می ‌زند یخچال روشن نمی‌ شود فن یخچال کار نمی ‌کند فریزر منجمد نمی ‌کند یکسره کار کردن یخچال فریزر ها سروصدای بیش‌ از حد یخچال‌ فریزر داغ کردن بیش‌ از حد موتور عدم کارکرد موتور یخچال خرابی لاستیک ‌های دور درب یخچال

و بسیاری موارد دیگر.

تعمیر یخچال ساید بای‌ ساید در تهران

یخچال‌ های ساید بای‌ ساید را می توان یکی از محبوب ترین انواع یخچال فریزر دانست، این دستگاه هم مانند هر لوازم برقی دیگر ممکن است دچار مشکل و ایراد شود.

از جمله برترین برند های یخچال های ساید بای ساید می توان به برند های سامسونگ، ال جی، بکو، جنرال‌ الکتریک، میتسوبیشی، هیتاچی، اسنوا و غیره اشاره کرد که از نظر کیفیت و نمای ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت برند ها و انواع آن ها اختلالی در کار متخصصان پارس پویش ایجاد نکرده و آن‌ ها هر برند و هر مدلی از ساید بای‌ ساید ها را پس‌ از بررسی دقیق و عیب‌یابی ماهرانه تعمیر و سرویس می‌ کنند.

از جمله خدمات ارائه ‌شده توسط شرکت پارس پویش جهت تعمیر انواع ساید بای‌ ساید می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعویض و تعمیر یخساز سرویس کندانسور تعویض فیلتر و کمپرسور تعویض فن داخلی و شیر برقی نشتی گیر اپراتور تعمیر یا تعویض برد اینورتر شستشوی مدار گاز تعویض زبانه درب و رگلاژ آن تعویض سنسور یخچال تعویض ترموفیوز تعمیر و سرویس یخچال های قدیمی

دیگر نگران تعمیر یخچال ‌های قدیمی خود نباشید، همان‌طور که اشاره شد، خدمات شرکت پارس پویش به‌ صورت گسترده در سرتاسر استان تهران بوده و انواع لوازم برقی با هر نوع برند و مدلی را تعمیر و سرویس می ‌کنند.

از دیگر خدمات این مجموعه تعمیر و سرویس یخچال فریزر های قدیمی است. این شرکت با بهره‌گیری از تعمیرکاران و متخصصان بسیار باتجربه و ماهر، تمامی یخچال فریزر های قدیمی را تعمیر خواهند کرد. تکنسین ‌های پارس پویش دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر و سرویس انواع لوازم‌ خانگی برقی را دارا می باشند.

تعمیر یخچال‌ فریزر در محل

یکی از مزیت ‌های استفاده از خدمات شرکت پارس پویش، تعمیر انواع لوازم برقی در محل است. بسیاری از افراد زمانی‌ که وسیله برقی آن‌ ها مانند یخچال فریزر دچار عیب و ایراد می ‌شود، نگران جابجایی یخچال‌ فریزر خود هستند چرا که ممکن است در هنگام جابجایی بدنه آن دچار آسیب شده و یا موتور آن صدمه ببیند.

شرکت پارس پویش در تمامی نقاط تهران از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق به‌ صورت گسترده خدمات خود را به مشتریان با دارا بودن شعب متعدد ارائه داده و انواع یخچال‌ فریزر و ساید بای‌ ساید ها را در محل و بدون جابجایی دستگاه انجام می ‌دهد. تعمیر در محل علاوه ‌بر جلوگیری از صرف هزینه ‌های بسیار، سبب می ‌شود که به دستگاه هیچگونه صدمه و آسیبی وارد نشود.

نحوه استفاده از خدمات پارس پویش

نحوه استفاده از خدمات شرکت پارس پویش به عنوان مرکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران به شرح زیر می باشد:

پس از ایجاد خرابی در لوازم خانگی، با توجه به محل سکونت خود با نزدیکترین نمایندگی این شرکت تماس گرفته و یا از طریق سایت پارس پویش فرم مربوطه را پر کرده تا در کوتاه ‌ترین زمان کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. پس ‌از تماس، تمامی مشخصات شما و نوع دستگاه برقی و خرابی آن توسط کارشناس ثبت‌ شده و کد تکنسین مربوطه برای شما ارسال می‌ شود. تعمیرکار در اولین فرصت پس‌ از زمان تماس و در زمان تعیین‌ شده در محل حاضر می ‌شود. تعمیرکار پس‌ از بررسی دقیق دستگاه و عیب ‌یابی آن شروع به تعمیر کرده و پس‌ از پایان کار فاکتور را به مشتری تحویل می‌ دهد. ارائه گارانتی پس‌ از پایان تعمیر

در این مجموعه تمامی خدمات اعم از تعمیر و یا تعویض قطعه همرا با گارانتی ارائه می شود. تکنسین‌ های پارس پویش پس‌ از تعمیر یخچال‌ فریزر و ساید بای‌ ساید و یا هر وسیله برقی دیگر، در پایان گارانتی پس‌ از تعمیر را به مشتریان تحویل می دهند. همچنین تعمیرکاران پارس پویش اگر در هنگام تعمیر قطعه تعویض کرده و از قطعه جدید از همان برند یخچال‌ فریزر استفاده کنند، ضمانت و گارانتی اصل کالا را به مشتریان تحویل خواهند داد.

قیمت تعمیر یخچال‌ فریزر در تهران

یخچال فریزر ها دارای برند ها و مدل‌های متفاوتی در بازار بوده و هر کدام از نظر ابعاد، گنجایش، کیفیت و کارایی دارای انواع مختلفی هستند. همچنین یخچال فریزر ها دارای قطعات مختلفی هستند که بدون شک تعمیر و یا تعویض هر کدام از این قطعات دارای هزینه ‌های متفاوتی خواهد بود.

از اصلی ترین قطعات یخچال فریزر ها می توان به ترموستات، موتور، تایمر، آبسرد کن، برد یخچال و کمپرسور اشاره کرد و هزینه مصرفی برای تعویض و تعمیر هر یک از این قطعات متفاوت بوده و نمی ‌توان هزینه مشخصی را برای تعمیر آن ‌ها تعیین نمود.

لازم به توضیح است هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات در این مجموعه با رعایت انصاف و طبق نظر اتحادیه تعیین و به مشتریان اعلام می شود.

شرکت پارس پویش با احداث شعب متعدد در سرتاسر تهران به مشتریان خدمات خود را کوتاهترین زمان ممکن ارائه می دهد. در این مجموعه علاوه بر خدمات تعمیر یخچال‌ فریزر تعمیر سایر لوازم برقی منزل از جمله تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی پارس پویش به آدرس اینترنتی https://parspouyesh.com/ مراجعه نمایید.

کد خبر 1629106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فریزر و ساید بای یخچال فریزر ها شرکت پارس پویش تعمیر و سرویس تعمیر یخچال لوازم خانگی انواع لوازم تعمیر انواع لوازم برقی برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت