Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:33:38 GMT

خانواده‌ها مجبور به جیره‌بندی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۴۶۱۱

خانواده‌ها مجبور به جیره‌بندی شدند

طبق تصاویر منتشره توسط شهروندان و رسانه‌های آمریکایی, بسیاری از فروشگاه‌های این کشور با کمبود عرضه شیر خشک مواجه بوده و قفسه‌ها خالی هستند.

به گزارش مشرق، والدین و سیاستمداران آمریکایی به طور یکسان "جو بایدن", رئیس جمهور آمریکا را به دلیل شکست وی در رسیدگی به کمبود مداوم شیر خشک در این کشور مورد انتقاد قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دیلی میل" در این باره نوشت, واکنش‌ها علیه بایدن در حالی صورت می‌گیرد که کمبود شیر خشک در هفته‌های اخیر به سطوح بحرانی رسیده است و حداقل ۱۲ ایالت با نرخ‌های کمتر از ۴۰ درصد موجودی مواجه هستند.

بسیاری از قفسه‌های فروشگاه‌ها در سراسر کشور آمریکا با کمبود شیر خشک مواجه هستند و خانواده‌های آمریکایی برای تأمین نیاز کودک خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. یکی از والدین در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: هرگز فکر نمی‌کردم در یافتن غذا برای کودکم در آمریکا مشکلی داشته باشم.

بسیاری از والدین در صفحات شخصی خود به این معضل و کمبود واکشن نشان داده و از مقامات آمریکایی خواستار رسیدگی به کمبود شیر خشک هستند.

یکی دیگر از والدین گفت که از پوشش رسانه‌های جریان اصلی درباره این کمبود و عدم اقدامی که برای رسیدگی به این بحران انجام شده است، ناامید است. او اظهار داشت: برای نخستین بار در طول عمرم، می‌بینم که همه از هر طبقه‌ای آسیب دیده‌اند.

کمبود ملی شیر خشک که کارشناسان آمریکایی می‌گویند ناشی از مسائل مربوط به زنجیره تأمین مربوط به بیماری همه‌گیر کرونا است، در ماه‌های اخیر بدتر شده و بسیاری از مفسران محافظه‌کار را به انتقاد از تردید بایدن برای رسیدگی به وضعیت برانگیخته است.

"جیم بنکس"، نماینده کنگره "ایندیانا" در توییتی در انتقاد از رئیس جمهور آمریکا نوشت: این وحشتناک است. در ۶ ایالت، کمتر از ۵۰ درصد شیر خشک نوزاد موجود است. در سراسر کشور، قیمت شیر خشک نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش یافته است.

والدین جوان مجبور هستند غذای کودکان خود را جیره بندی کنند. طبق گفته کارشناسان آمریکایی اقتصاد فاجعه بار جو بایدن در حال تبدیل شدن به یک بحران است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خانواده آمریکا جو بایدن توئیتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

به گزارش مهر، امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا