Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سرمربی استقلال امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر شهر خودرو شرکت نکرد و دلیل  این اقدام را باشگاه استقلال کسالت جزیی مجیدی اعلام کرد.

با این حال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی میزبان شهرخودرو خواهد بود که علاوه بر رودی ژستد مهاجم خارجی آبی‌ها فرهاد مجیدی نیز ممکن است بازی مهم اهواز را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال که یکبار محرومیت ۴کارته را پشت سر گذاشته، در حال حاضر دوکارته است و اگر فردا مقابل شهرخودرو از داور اخطار بگیرد، مقابل فولاد خوزستان نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

رودی ژستد هم ۳ کارته است و در صورت دریافت کارت زرد دیدار بعدی استقلال را از دست  خواهد داد. طبق قانون لیگ برتر تنها محرومیت اول با ۴ کارت خواهد بود و پس از آن دریافت ۳ کارت موجب از دست دادن یک بازی خواهد شد.

کد خبر 675013 برچسب‌ها خبر مهم فرهاد مجیدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!