Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه تشکیل پلیس قضایی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت وگو با ایران اکونومیست با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز لایحه تشکیل پلیس اطفال در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل حساسیت های کودکان و نوجوانان از نظر روحی و روانی قوه قضاییه در لایحه‌ای خواستار تشکیل پلیس اطفال شده تا کودکان و نوجوانانی که متهم هستند متناسب با روحیات آنها رفتار و برخورد شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در آن تعدادی از سازمان‌های عمومی و سازمانهای خصوصی اجازه داده می‌شد که به جای وکیل نماینده حقوقی داشته باشند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح که کلیات آن به تصویب کمیسیون رسید به نهادهای عمومی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مستضعفان و تعدادی از نهادهای خصوصی اجازه داده می‌شود که به جای وکیل نماینده حقوقی داشته باشند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ، کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ، قوه قضاییه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه تشکیل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد