Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@19:31:53 GMT

مایکل کیتون، آدم‌کُش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۵۴۹۱۴

مایکل کیتون، آدم‌کُش می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مایکل کیتون قرار است کارگردان و ستاره یک فیلم تریلر نوآر به نام «ناکس می‌رود» باشد که به زودی به خریداران حاضر در جشنواره فیلم کن هم ارائه خواهد شد.

گرگوری پوآریه فیلمنامه این پروژه را نوشته است. داستان این فیلم درباره آدمکشی است که می‌فهمد به نوعی سریع از زوال عقل مبتلا شده. این قاتل با نقش‌آفرینی کیتون حالا این شانس را پیدا می‌کند تا با نجات دادن جان پسر بزرگ‌سالش که مدت‌هاست از هم دور شده‌اند، در پایان عمر خود کاری خوب انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او زمان زیادی ندارد چون هم بیماری‌اش در حال بدتر شدن است و هم پلیس دنبال او می‌گردد.

مراحل تهیه و فیلمبرداری این پروژه قرار است از اواخر آگوست (اوایل شهریور) در لس آنجلس آغاز شود.

کیتون در جدیدترین پروژه خود در سریال «مریض مواد» محصول سرویس استریمینگ هولو دیده شده بود و همچنین مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشت. او به‌خاطر این سریال، موفق به کسب جایزه انجمن بازیگران پرده، جایزه انتخاب منتقدان و همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال محدود یا فیلم تلویزیونی شد.

کیتون در پروژه بعدی خود در فیلم سینمایی «فلش» دیده خواهد شد که شرکت‌های برادران وارنر و دی‌سی انترتینمنت قصد دارند آن را در سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مایکل کیتون کارگردان قتل آدم کشی زوال عقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت